رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

80 کیلومتر را به عشق زیارت اهل‌بیت رسول الله قدم برداشتم + عکس

18:25 - 16 آذر 1394
کد خبر: ۱۰۷۰۱۰
خبرگزاری میزان - هفته گذشته جمعی از علما و نخبگان اهل سنت در قالب کاروان «امت محمد(ص)» به کربلا اعزام شدند. هدف آنها حضور در راهپیمایی عظیم اربعین و زیارت مشاهد مشرفه اهل بیت رسول الله(ص) بود.
به گزارش به نقل از تسنیم، آدم آسوبار از علمای اهل سنت و امام جمعه مسجد امام رضا(ع) در روستای بمباسری چابهار یکی از اهالی این کاروان بود. او از انگیزه‌ها و مشاهداتش در طول سفر سخن گفت.

80کیلومتر را به عشق زیارت اهل‌بیت رسول الله قدم برداشتم

آسوبار گفت: اولین بار بود که به کربلا می‌رفتم. سفر خوبی بود و برادران شیعه بخوبی تکریم کردند.

وی افزود: قبلا شنیده بودم چنین جمعیتی برای اربعین راه می‌افتد اما اینبار آن را با چشمان خودم دیدم. جمعیت بسیار بالایی حضور داشت و حتی با جمعیتی که موسم حج در سرزمین وحی تجمع می‌کنند قابل مقایسه نیست.

80 کیلومتر را به عشق زیارت اهل‌بیت رسول الله قدم برداشتم و خسته نشدم/ با محبت اهل بیت(ع) کسی احساس خستگی نمی‌کند

امام جمعه روستای بمباسری چابهار، علت حضورش در راهپیمایی اربعین را اینگونه توصیف کرد: انگیزه ما زیارت اولاد رسول الله(ص) بود تا در عتبات عالیات کنار بندگان صالح و نیک پروردگار دعا کنیم و حاجاتمان را بگیریم. حضور اهل سنت در راهپیمایی اربعین یک انگیزه و علت مشخص دارد که آن محبت اهل بیت رسول الله(ص) است. 80 کیلومتر پیاده راه رفتیم که بی‌سابقه بود. مردم روستا و اطرافیان از من پرسیدند که چطور این راه را رفته‌ام؟ اما من این 80 کیلومتر را اصلا حس نکردم چون به عشق زیارت اهل بیت(ع) قدم برداشتم. با محبت اهل بیت(ع) دیگر کسی احساس خستگی نمی‌کند.

شیعیان عراق خوشحال شدند وقتی فهمیدند محبت اهل بیت(ع) در دل ما نیز وجود دارد

آسوبار در پایان تصریح کرد: حضور کاروان امت محمد(ص) در راهپیمایی اربعین یکی از فرصت‌ها و ظرفیت‌های مناسب برای نمایش وحدت مسلمانان بود که الحمدلله از این فرصت به درستی استفاده شد. شیعیان عراق از دیدن ما بسیار تعجب کردند اما وقتی با آنها صحبت کردیم بسیار خوشحال شدند که فهمیدند محبت اهل بیت(ع) در دل اهل سنت نیز وجود دارد.

/انتهای پیام/
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


علی از نیاسر کاشان محله امام
|
-
|
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۶
0
0
لبیک یا حسین .این حسین کیست که عالم همه دیوانه اوست .یا امام حسین کمکم کن تو را به جان مادرت زهرا به زیارتت بیایم.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *