رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

بارش برف در اغلب استان‌های غربی و شمالی/ترافیک کرج به تهران سنگین/زائرانی که دیشب از مهران به همدان رفتند بدلیل مسدود بودن آزادراه در همدان اسکان داده شدند/حرکت خودروها در شهر تهران به کندی صورت می‌گیرد

9:19 - 16 آذر 1394
کد خبر: ۱۰۶۷۲۴
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان- سرهنگ جهانگیری گفت:زائرینی که از شب گذشته از مهران به سمت شهر مهران رفتند، بدلیل مسدود بودن راه ها ،در استان همدان ساماندهی و اسکان داده شدند.
بارش برف در اغلب استان‌های غربی و شمالی/ترافیک کرج به تهران سنگین/زائرانی که دیشب از مهران به همدان رفتند بدلیل مسدود بودن آزادراه در همدان اسکان داده شدند/حرکت خودروها در شهر تهران به کندی صورت می‌گیردبه گزارش خبرنگار اجتماعی میزان، سرهنگ جهانگیری، رئیس پلیس ترافیک شهری راهور در گفت و گوی زنده با شبکه خبر از بارش برف در اغلب استان های غربی و شمالی کشور خبر داد و گفت: در استان های آذربایجان شرقی،غربی، البرز، مازندران، گیلان ،تهران، خراسان شمالی، گلستان، حراسان رضوی ، اصفهان، دلیجان،گلپایگان ، خمین، آزاد شهر، شاهرود، کرمان بارش برف گزارش شده است.
 
رئیس پلیس ترافیک شهری راهورافزود: ترافیک در استان البرز، به ویژه در محور جنوبی آزاد راه کرج-تهران نیمه سنگین گزارش شده است.
 
وی همچنین در سخنانی اظهار کرد:زائرینی که از شب گذشته از مهران به سمت شهر مهران رفتند، بدلیل مسدود بودن راه ها  ،در استان همدان ساماندهی و اسکان داده شدند.
 
رئیس پلیس ترافیک شهری راهورافزود: محور هراز، کرج -چالوس و فیروزکوه تا اطلاع ثانوی بسته است.
 
 سرهنگ جهانگیری در زمینه وضعیت ترافیک در پایتخت نیز گفت: در تهران، در مناطق شمال تهران، به ویژه مناطق یک و 2و 3و 5 ترافیک بسیار متراکم و به کندی انجام میشود و یخبندان را در خیابان های شمالی تهران شاهدیم.
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *