محور پونل به خلخال همچنان مسدود است

21:50 - 15 آذر 1394
کد خبر: ۱۰۶۶۳۸
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان - محور کوهستانی پونل به خلخال به دلیل شدت بارش برف و کولاک همچنان مسدود است.
به گزارش گروه اجتماعی ، محور پونل به خلخال که از شب گذشته به دلیل شدت بارش برف و کولاک مسدود شده بود همچنان بسته است و تردد در محور جایگزین اسالم به خلخال انجام می‌‌شود.

فرمانده پلیس راه گیلان در گفت‌وگویی با بیان  اینکه محور اسالم به خلخال بارش برف سنگین گزارش شده است، تصریح کرد: تردد در این محور بدون زنجیر چرخ امکانپذیر نیست.

مهیار رستگار با بیان اینکه محور کوهستانی پونل به خلخال تا اطلاع ثانوی مسدود است، گفت: شدت بارش برف در این محور موجب مسدود شدن آن شده و نیروهای راهداری در حال تلاش برای بازگشایی مسیر هستند.

وی از رانندگان خواست از سفر غیر ضروری در محور کوهستانی اسالم به خلخال که بیش از 50 سانتی‌متر برف باریده است، خودداری کنند.

فرمانده پلیس راه گیلان با تاکید بر ضرورت استفاده از زنجیر چرخ توسط رانندگان، خاطرنشان کرد: به همراه داشتن زنجیر چرخ و وسایل گرمازا برای رانندگان محورهای کوهستانی و برف‌گیر گیلان امری ضروری است.

راهداران منطقه همچنان درصدد بازگشایی مسیر پونل به خلخال هستند ضمن اینکه در 24 ساعت گذشته نیز یک بار مسیر را باز کردند اما به دلیل شدت برف و کولاک بار دیگر مسدود شده است.

بارش باران در جلگه و برف در ارتفاعات هوای گیلان را به شدت سرد و زمستانی کرده و اکنون در بیشتر نقاط این استان شرایط جوی سرد و بارش‌زا است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *