دانشجویان انقلابی مبارزان سنگر استکبارستیزی و پرچم‌داران عرصه علم و فناوری هستند

5:05 - 16 آذر 1394
کد خبر: ۱۰۶۵۳۱
دسته بندی: سیاست ، گزارش و تحلیل
خبرگزاری میزان-وزارت علوم در پیامی به مناسبت روز دانشجو اعلام کرد: دانشجویان انقلابی امروز، علاوه بر مبارزه در سنگر استکبارستیزی، پرچم‌داران و طلایه‌داران عرصه علم و فناوری نیز هستند.
دانشجویان انقلابی مبارزان سنگر استکبارستیزی و پرچم‌داران عرصه علم و فناوری هستند

به گزارش ، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به مناسبت بزرگداشت شانزدهم آذر، روز دانشجو و گرامیداشت شهدای این واقعه پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است:   شانزدهم آذر 1394، شصت دو سال از روزی می¬گذرد که دانشجویان غیرتمند ایرانی، از تمامیت و استقلال کشور در برابر استعمار و استکبار و دخالت بیگانگان دفاع کردند و با خون خود بر پایمردی و حمیت مردمان این مرزو بوم مهر تأیید زدند.

در ادامه این پیام عنوان شده است: شانزدهم آذر ماه 1394، شصت و دو سال از روزی می‌گذرد که سه دانشجوی دانشگاه تهران، مهدی شریعت رضوی، احمد قندچی و مصطفی بزرگ‌نیا، پاسخ فریاد عدالت طلبی و آزادی خواهی خود را در سرمای آذر ماه آن سال‌های سیاه وابستگی با گلوله گرم گرفتند؛ اما هنوز طراوت و عطر آرمان‌های اصیل آنان در فضای دانشگاه پیچیده است.

وزارت علوم در این پیام آورده است: وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ضمن تکریم و بزرگداشت 16 آذر، روز دانشجو و با گرامیداشت یاد خاطره امام شهیدان و دیگر شهدای دانشجو، بر این باور است که دانشجویان انقلابی امروز، علاوه بر مبارزه در سنگر استکبارستیزی، پرچم داران و طلایه داران عرصه علم و فناوری نیز هستند و خود را ملزم و متعهد می‌دانند که علاوه بر کسب فضایل اخلاقی و دینی، با تمام توان خود برای تحقق مرجعیت علمی کشور بکوشند و تحت فرماندهی رهبر معظم انقلاب، گفتمان علم و فناوری را به گفتمان غالب جامعه تبدیل کرده و پرچم پر افتخار جمهوری اسلامی ایران را برفراز قله توسعه علمی کشور به اهتزار درآورند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *