کاهش محسوس دما در شهرهای زیارتی عراق/ طوفان 115 کیلومتری در مازندران+ فیلم

9:11 - 13 آذر 1394
کد خبر: ۱۰۵۶۵۳
خبرگزاری میزان- نقشینه گفت: وزش باد در ساعت 8 صبح امروز در ایستگاه مهرآباد تهران، 32 کیلومتر بر ساعت گزارش شده و سرعت وزش باد، در تهران، گاهی شدید خواهد شد.
کاهش محسوس دما در شهرهای زیارتی عراق/تهران فردا خنک تر می‌شود
نقشینه، کارشناس هواشناسی در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی میزان، درباره وزش باد امروز صبح در تهران افزود: وزش باد در ساعت 8 صبح در ایستگاه مهرآباد تهران، 32 کیلومتر بر ساعت گزارش شده و سرعت وزش باد، در تهران گاهی شدید خواهد شد.

 طوفان 115 کیلومتر برساعت در مازندران/تندباد در اراک

وی در باره پیش بینی هوای امروز پایتخت گفت: امروز بارش‌های پراکنده و در ارتفاعات بارش‌های برف گونه در پایتخت خواهیم داشت. فردا آسمان قسمتی ابری خواهد بود و کمینه دما به 2 درجه بالای صفر می‌رسد که نسبت به امروز 4 درجه خنک تر می‌شود.

وی با بیان این مطلب که در استان‌های مرزی امروز بارش باران و گاهی رعد و برق پیش بینی شده است، ادامه داد: در مناطق مرتفع و کوهستانی زاگرس، بارش برف و در استان‌های کرمانشاه، ایلام و شهرهای شمالی خوزستان بارش باران و شهرهای جنوبی خوزستان مه صبحگاهی را شاهدیم. روز شنبه آسمان ایلام، کرمانشاه و خوزسان صاف تا کمی ابری بوده و وزش باد را هم امروز و هم فردا در استان ایلام شاهد خواهیم بود.

نقشینه درباره کاهش محسوس دما در شهرهای زیارتی عراق گفت: فردا صبح، شهر کربلا دارای کمینه دمای 2 درجه و شهر نجف 4 درجه بالای صفر خواهد بود که نسبت به امروز کاهش 7-8 درجه ای دما را در این مناطق شاهد خواهیم بود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *