كتابداران به تماشای فیلم «۴۵۱ درجه فارنهايت» می نشينند

18:40 - 12 آذر 1394
کد خبر: ۱۰۵۵۵۱
خبرگزاری میزان - دومين نشست ـ پژوهش نقد فيلم با عنوان «به تماشای كتاب» با نمايش و برگزاری جلسه نقد و تحليل فيلم «۴۵۱ درجه فارنهايت» ساخته فرانسوا تروفو برگزار می شود.
به به نقل از روابط عمومی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، دومين نشست – پژوهش نقد فيلم با عنوان «به تماشای كتاب» روز شنبه ۱۴ آذر با نمايش و برگزاری جلسه نقد و تحليل فيلم «۴۵۱ درجه فارنهايت» ساخته فرانسوا تروفو با حضور محمد خندان پژوهشگر حوزه مطالعات خواندن، نريمان افشاری پژوهشگر حوزه زيبايی شناسی هنر و منتقد فيلم به همراه جمعي از كتابداران برگزار می شود.
 
این نشست ها با توجه به ضرورت استفاده از شیوه‌هایی متنوع برای جذب مخاطب به کتابخانه‌ها توسط معاونت برنامه‌ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و با مشارکت سازمان فرهنگی ‌هنری شهرداری تهران برگزار می شود.
 
سلسله نشست ـ پژوهش‌های «به تماشای کتاب» به صورت ماهانه، به همت اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان تهران و به میزبانی فرهنگسرای ابن‌سینا برگزار می‌شود و کتابداران، مخاطبین ویژه آن خواهند بود. در این نشست‌ها، با حضور کارشناسان حوزه کتاب و منتقدان و صاحب‌نظران حوزه سینما ‌تلاش می‌شود شیوه‌ای از نقد فیلم به کتابداران آموزش داده شود؛ تا با بهره‌گیری از آن، خدمات بهتری را برای مراجعان کتابخانه ها فراهم بیاورند.
 
دومین نشست از سری نشست های به تماشای کتاب، ساعت ۱۵:۳۰ شنبه ۱۴ آذر در فرهنگسرای ابن سینا برگزار می شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *