اردو مشروط تیم ملی فوتسال در تاجیکستان

3:00 - 12 آذر 1394
کد خبر: ۱۰۵۲۵۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
خبرگزاری میزان - تیم ملی فوتسال ایران در صورت تامین هزینه‌های اسکان و بلیت هواپیما به کشور تاجیکستان، اردوی یک هفته‌ای را قبل از جام ملت‌های آسیا در این کشور برگزار خواهد کرد.
به گزارش خبرنگار ورزشی ، تیم ملی فوتسال ایران قصد دارد یک هفته قبل از برگزاری مسابقات فوتسال جام ملت‌های آسیا، اردویی را در کشور تاجیکستان برگزار کند تا بازیکنان تیم ملی با شرایط آب و هوایی و محیطی جام ملت‌های آسیا بیشتر آشنا شوند.

جام ملت‌های آسیا اواخر بهمن و اوایل اسفند امسال در تاشکند ازبکستان برگزار می‌شود.

هنوز برپایی اردوی تیم ملی فوتسال در تاجیکستان قطعی نشده و مشروط به تامین هزینه‌های حضور ایران از سوی کشور تاجیکستان است.

سیدرضا افتخاری رئیس کمیته فوتسال در این خصوص گفت: تاجیکستان هم تمایل دارد که ما یک اردویی را در این کشور برگزار کنیم ولی ایران تیمی نیست که تحت هر شرایطی و هر دعوتی، پاسخ مثبت بدهد. در صورتی که تاجیک‌ها هزینه‌های اسکان و بلیت هواپیمای تیم ملی را تقبل کنند، ما به این کشور خواهیم رفت و قبل از جام ملت‌های آسیا، اردوی یک هفته‌ای خواهیم داشت.

وی در خصوص اینکه وضعیت این اردو چه زمانی مشخص می‌شود؟ تاکید کرد: ما اخیراً نامه‌ای برای فدراسیون تاجیکستان فرستاده‌ایم و شرایطمان را به آنها گفته‌ایم؛ در صورتی که با این شرایط موافقت شود، به تاجیکستان خواهیم رفت.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *