رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

وضعیت در پایانه‌های مرزی شلمچه و چزابه کاملا عادی است/ازدحام در مهران به حدی است که خدمات دهی را برای هر مسئولی سخت کرده/پایانه مرزی مهران از لحاظ ظرفیت، تکمیل است

17:47 - 09 آذر 1394
کد خبر: ۱۰۴۷۱۷
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان-سردار امیری گفت: ازدحام در مهران به حدی است که خدمات دهی را برای هر مسئولی سخت کرده است.الان شرایط مهران از لحاظ ظرفیت تکمیل است.

سردار موسی امیری، جانشین پلیس راهور ناجا در گفت و گوی زنده با شبکه خبر درباره وضعیت پایانه های مرزی کشور گفت: در استان خوزستان و مرزهای شلمچه و چزابه شرایط کاملا عادی است و تردد به آسانی صورت می‌گیرد و هیچ مشکلی از لحاظ ترافیکی در مرزها و پایانه‌ها وجود ندارد. زائرین به راحتی می‌توانند از این 2 مرز عبور کنند.

جانشین پلیس راهور ناجا ادامه داد:در مرز مهران با توجه به حضور پرشور زائرین، عبور با شرایط بسیار دشواری از لحاظ ترافیکی چه در مبدا ورودی مهران و چه داخل شهر مهران انجام می‌شود به ویژه  از پل زائر تا پایانه مرزی مهران؛ مشکلات فراوانی ایجاد شده که غیرقابل پیش بینی بود.

وی تصریح کرد:الان مرز مهران بیش از این، ظرفیت پذیرش زائر را ندارد. امروز مسیرهای ورودی ایلام به مهران را مسدود کردیم تا از حجم ترافیکی موجود بکاهیم.الان شرایط مهران از لحاظ ظرفیت تکمیل است.

سردار امیری در توصیه به زائرانی که قصد خروج از کشور برای زیارت در ایام اربعین را دارند، گفت:اگر زائرین بخواهند از پیایانه مرزی مهران عبور کنند هم با مشکلات ترافیکی و هم با تاخیرات زمانی در هنگام خروج مواجه خواهند بود.

جانشین پلیس راهور ناجا در پایان سخنان خود اظهار کرد: ازدحام در مهران به حدی است که خدمات دهی را برای هر مسئولی سخت کرده است اگر افراد می‌خواهند به مراسم اربعین در کشور عراق برسند،تقاضا دارم حتما از مرز شلمچه و چزابه استفاده کنند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *