پرداخت اعتبارات دولت عقب‌تر از مطالبات وزارت‌ آموزش و پرورش است

9:44 - 09 آذر 1394
کد خبر: ۱۰۴۳۶۳
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان-مدیر کل دفتر وزارتی آموزش و پرورش با بیان اینکه پرداخت اعتبارات دولت عقب‌تر از مطالبات وزارت‌خانه است، تصریح کرد: اعتبارات دولتی به موقع تزریق نمی‌شود تا وزارت‌خانه به موقع مقرری‌های فرهنگیان را پرداخت کند.

محمد فاضل درباره افزایش اعتبار وزارت آموزش و پرورش در حوزه فرهنگیان اظهار کرد: در طی دور روز گذشته از سوی محمدباقر نوبخت، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور، افزایش اعتبار فرهنگیان برای سال 95 مطرح شد که ردیف ویژه ای برای عدالت آموزشی در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: ایشان به عنوان بالاترین مرجع سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور، وقتی در رابطه با فرهنگیان مطلبی را مطرح می‌کنند، ما این مساله را به عنوان خبری خوش تلقی می‌کنیم.

فاضل با بیان اینکه ارتقای دریافتی حقوق شاغلان از طریق رتبه‌بندی معلمان صورت می‌گیرد، افزود: به طور حتم در آینده‌ای نزدیک، شاهد برطرف کردن مشکلات فرهنگیان خواهیم بود.

مدیر کل دفتر وزارتی آموزش و پرورش با بیان اینکه پرداخت اعتبارات دولت عقب‌تر از مطالبات وزارت‌خانه است، تصریح کرد: اعتبارات دولتی به موقع تزریق نمی‌شود تا وزارت‌خانه به موقع مقرری‌های فرهنگیان را پرداخت کند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *