نمایشگاه كتب اسلامی در آفریقای جنوبی برپا می‌شود

18:00 - 07 آذر 1394
کد خبر: ۱۰۳۷۴۱
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
خبرگزاری میزان - رایزنی فرهنگی ایران چهار نمایشگاه کتب اسلامی در مساجد و مراکز فرهنگی آفریقای جنوبی همزمان با اربعین حسینی، برپا می‌كند.
، رایزنی فرهنگی ایران در آفریقای جنوبی به مناسبت اربعین حسینی، چهار نمایشگاه کتب اسلامی در چهار شهر مختلف آفریقای جنوبی برپا می‌كند.

در این رویداد فرهنگی كه در شهرهای ژوهانسبورگ، دربان، کندبله و سووتو برپا می‌شود، مجموع ۶۲۰ مجلد کتاب در ۳۸ عنوان به زبان انگلیسی و زبان‌های ترجمه شده محلی زولو وسووتو ارائه خواهد شد.

از جمله موضوعات كتب اسلامی این نمایشگاه می‌توان به اندیشه اسلامی، عاشورا و قیام حسینی، عقاید و خداشناسی، تفاسیر قرآن کریم، احادیث و زندگانی معصومین(ع)، وحدت اسلامی، حقوق و اخلاق خانواده، ‌انقلاب اسلامی و پاسخ به سؤالات احکام اسلامی اشاره كرد.

سوگواری امام حسین(ع) به مدت ۱۰ شب در آفریقای جنوبی

رایزنی فرهنگی ایران این نمایشگاه را در مساجد و مراکز خارج از پایتخت به منظور دسترسی سایر مناطق آفریقای جنوبی به کتب اسلامی و آشنایی با معارف اهل بیت(ع) برپا می‌كند.

همچنین، برخی مناطق آفریقای جنوبی همانند شهر دربان به مدت ۱۰ شب برنامه‌های سخنرانی و سوگواری امام حسین(ع) را خواهند داشت؛ از این رو بسته‌های فرهنگی برای استفاده عموم در اختیار این مراکز قرار گرفته است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *