رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

111 زندانی جرائم غیرعمد در انتظار کمک خیران/ آزادی 5 زندانی همزمان با اربعین حسینی

11:31 - 07 آذر 1394
کد خبر: ۱۰۳۵۵۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
خبرگزاری میزان- مرادی نژاد گفت: در حال حاضر 111 زندانی جرائم غیرعمد با بدهی بالغ بر 37 میلیارد ریال در زندان‌های استان هرمزگان تحمل کیفر می‌کنند که امیدواریم زمینه آزادی این تعداد زندانی نیازمند با کمک خیرین از زندان‌های استان فراهم شود.
مدیرعامل ستاد دیه هرمزگان در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی و قضایی میزان با بیان اینکه 111 زندانی جرائم غیرعمد با بدهی بالغ بر 37 میلیارد ریال درانتظار آزادی هستند اظهارکرد: از این تعداد 22 نفر زندانی دیه، 32 نفر زندانی مهریه و 57 نفر زندانی چک هستند.

مرادی نژاد همچنین از آزادی 5 زندانی جرائم غیرعمد همزمان با اربعین حسینی خبرداد و گفت: این تعداد زندانی با بدهی بالغ بر 7 میلیارد ریال به زودی از زندان‌های استان آزاد می‌شوند.

وی در ادامه افزود: در سال جاری 104 زندانی با بدهی بالغ بر 131 میلیارد ریال از زندان‌های استان آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

مرادی نژاد در تشریح جزئیات آزادی این تعداد زندانی جرائم غیرعمد گفت: این تعداد زندانی با 27 میلیارد ریال گذشت شکات، 6 میلیارد ریال نقدینگی مددجویان، تسهیلات 2 میلیارد ریال بانک تجارت، 4 میلیارد تسهیلات بانک صادرات و 590 میلیون ریال از وجوهات اداره شده ستاد دیه کشور در نزد بانک تجارت و 959 میلیون ریال کمک ستاد دیه استان از زندان آزاد شدند.

مدیرعامل ستاد دیه استان هرمزگان با اشاره به زندانیان مهریه بیان کرد: مهریه یکی از معضلاتی است که با آن مواجه هستیم و می طلبد در این ارتباط خانواده ها توجه بیشتری نسبت به آن داشته باشند.

وی افزود: خانواده‌ها باید  قبل از ازدواج تحقیقات لازم را انجام دهند و در زمان انتخاب همسر حتما اخلاق را به عنوان اصل اساسی برای ازدواج در نظر بگیرند.

انتهای پیام/

 




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *