مجری ماهواره ای در شبکه نسیم+عکس

11:21 - 23 مهر 1393
کد خبر: ۱۰۳۴۶
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
خبرگزاری میزان: مجری شبکه‌های ماهواره‌ای «ایران موزیک» و «مهاجر» با تهیه‌کنندگی و مجری‌گری برنامه «شب کوک» در شبکه نسیم سیما این شب‌ها برنامه اجرا می‌کند!

: مجری شبکه‌های ماهواره‌ای  «ایران موزیک» و «مهاجر» با تهیه‌کنندگی و مجری‌گری برنامه «شب کوک» در شبکه نسیم سیما این شب‌ها برنامه اجرا می‌کند!


به گزارش و به نقل از "جوان" مدت‌هاست که منتقدان و رسانه‌های دلسوز در حوزه صداوسیما انتقادات جدی را نسبت به حضور برخی افراد و برنامه‌های مشکل‌دار وارد کرده‌اند که همچنان با سکوت مسئولان صداوسیما همراه بوده است.

تازه‌ترین این انتقادات مربوط به حضور باربد بابایی است که تا همین چند وقت پیش در برخی شبکه‌های ماهواره‌ای به اجرای برنامه پرداخته و در کمال تعجب موفق شده است مجوز تهیه‌کنندگی و اجرای یک برنامه در زمینه موسیقی با عنوان «شب کوک» را از مسئولان شبکه تازه تأسیس «نسیم» اخذ نماید.
از این دست اتفاقات در صداوسیما به کرات دیده شده است اما مسئولان و مدیران و برنامه‌سازان تلویزیون با میدان دادن به افرادی نظیر باربد بابایی با سابقه مشخصی در شبکه‌های ماهواره‌ای که در حوزه تعمیم و تعالی فرهنگ زندگی غربی و لیبرالی فعالیت دارند، آن هم با بهانه جذب مخاطب، به صراحت نشان داده‌اند که هیچ خط قرمزی برایشان معنا و مفهوم ندارد...

جوانان مستعد را دریابید

مسئولان و مدیران تلویزیون در حالی به این فرد معلوم‌الحال اجازه تهیه‌کنندگی و اجرا داده‌اند که جوانان مستعد و دارای توانایی‌های زیادی در جامعه هستند که مترصد باز شدن فضا برای بروز توانایی‌هایشان هستند اما با رفتارهای طایفه‌ای و کج‌سلیقگی مدیران و برنامه‌سازان تلویزیون همچنان با درهای بسته مواجه شده‌اند.


با توجه به اینکه ضرغامی روزهای پایانی مسئولیتش را در رسانه ملی سپری می‌کند به نظر می‌رسد که مسئولان و مدیران میانی تلویزیون به گمان جدی نبودن ملاحظات و نظارت‌ها هر کاری که دوست دارند انجام می‌دهند.

مسئولان و مدیران تلویزیون اگر مایل به برجا گذاشتن سابقه و پیشینه مثبت از خود هستند باید که اجازه چنین خطاهای فاحشی را به احدی نداده و در حفظ و حراست از بیت‌المال و حقوق مخاطبان نهایت سعی‌شان را انجام بدهند تا فضا برای سوءاستفاده‌کنندگان مهیا نگردد.


ناشناس
|
-
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۲
0
0
برو بمیر آقا.تو خودت آدم درستی هستی که در مورد مردم اینجوری فکر میکنی
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *