جشن اینترنتی داعش پس از تیراندازی مرگبار کالیفرنیا

11:16 - 12 آذر 1394
کد خبر: ۱۰۳۴۰۴
خبرگزاری میزان - گروه تروریستی داعش پس از تیراندازی منطقه «سن برناردینوی» ایالت کالیفرنیای آمریکا، با ساخت هشتگِ «آمریکا-سوختن»، وقوع این حادثه مرگبار را جشن گرفت.
به گزارش به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، تروریست‌های افراطی داعش چند ساعت پس از تیراندازی مرگبار در منطقه «سن برناردینوی» ایالت «کالیفرنیای» آمریکا، با ساخت هشتگ «آمریکا-سوختن» (#America_Burning)، وقوع این حادثه وحشتناک را جشن گرفتند. با اینحال، گروه تکفیری - صهیونیستی داعش مسئولیت این قتل‌عام را بر عهده نگرفته است.

جشن اینترنتی داعش پس از تیراندازی مرگبار کالیفرنیا

تحقیقات تحلیلگران «وُکاتیو،» نشان می‌دهد بسیاری از کاربران اینترنتی حامی داعش با تبادل اطلاعات در دنیای مجازی و ابراز شادی از وقوع این اقدام دلخراش، سه عامل تیرانداز آن را تحسین می‌کنند.

یک عنصر داعشی در صفحه توییتر خود به زبان عربی نوشت: «سه شیر باعث افتخار ما شدند. آن‌ها هنوز زنده هستند. خیابان‌های کالیفرنیا مملو از نیروهای مسلح پلیس شده است. آمریکا در آتش می‌سوزد.»

یکی دیگر از کاربران داعشی نیز در یک صفحه عربی تبادل اطلاعات، از این حادثه به‌عنوان «جهنم» آمریکا نام برد.

در تیراندازی شب گذشته سالن همایش «مرکز اینلند ریجِنال سنتر» - مرکز حمایت از معلولان - در منطقه «سن برناردینوی» ایالت کالیفرنیای آمریکا، 14 نفر کشته و بیش از 17 نفر زخمی شدند. پلیس می‌گوید «سید فاروق» یکی از عاملان تیراندازی و کارمند «اداره بهداشت عمومی سن برناردینو» در جریان درگیری با نیروهای پلیس کشته شد.

/انتهای پیام/
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *