رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

وجود 70 پایگاه هلال احمر در نقاط منتهی به مرز عراق/خدمات رسانی هلال احمر تا پایان عملیات اربعین ادامه دارد

19:30 - 06 آذر 1394
کد خبر: ۱۰۳۲۱۵
خبرگزاری میزان- رئیس جمعیت هلال احمر ضمن بازدید از پایگاه های امدادی این جمعیت در مرز چزابه، گفت: خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی تا آخرین زائری که از عراق خارج شود؛ ادامه دارد.
به گزارش گروه اجتماعی میزان، سیدامیرمحسن ضیائی در بازدید از پایگاه های جمعیت هلال احمر مرز چزابه، گفت: جمعیت زائران اربعین حسینی هر لحظه در حال افزایش است و این رویه مقداری ازدحام را ایجاد می کند.

وی با بیان اینکه دستگاه های خدمت رسان در مرز چزابه با حداکثر توان در حال خدمات رسانی به مردم هستند، تصریح کرد: پیش بینی می شود امسال نسبت به سال گذشته زائران بیشتری به عتبات عالیات عزیمت کنند؛ بایستی تمامی دستگاه های دخیل در امر ستاد اربعین، تمامی توان خود را به کار گیرند تا بهترین خدمات به زائران حضرت اباعبدالله الحسین(ع) ارائه شود.

رئیس جمعیت هلال احمر با تاکید بر اینکه نیروهای امدادگر جمعیت هلال احمر در حال حاضر در اقصی نقاط کشور مشغول خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی هستند، افزود: در حال حاضر یک هزار نفر از امدادگران و داوطلبان جمعیت هلال احمر در سراسر کشور مشغول خدمات رسانی به زائران هستند.

وجود 70 پایگاه هلال احمر در نقاط منتهی به مرز عراق
دکتر ضیائی به وجود 70 پایگاه امدادی جمعیت هلال احمر در شهرهای مرزی و مناطق منتهی به مرز عراق اشاره کرد و اظهار کرد: این پایگاه‌ها مسئولیت ارائه خدمات امدادی به زائران اربعین حسینی را بر عهده دارند.

وی در باره نیروی انسانی، امکانات و تجهیزات جمعیت هلال احمر ایران در خاک عراق، تاکید کرد: 2 درمانگاه هلال احمر در نجف اشرف و 2 درمانگاه در کربلای معلی به صورت شبانه روزی به زائران خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می دهند.

به گفته رئیس جمعیت هلال احمر، 170 پزشک و پرستار در بیمارستانی در کوت مستقر شده اند؛ علاوه بر آن جمعیت هلال احمر تعدادی پایگاه در منطقه دیوانیه برپا کرده است تا به زائران اربعین خدمات رسانی کنند.

خدمات رسانی هلال احمر تا پایان عملیات اربعین ادامه دارد
دکتر ضیائی با تاکید بر اینکه در هر جایی که مردم حضور دارند، هلال احمر نیز در آنجا حضور مستمر خواهد داشت، بیان کرد: تا  پایان عملیات اربعین، جمعیت هلال احمر در کنار زائران است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *