مسابقات منطقه‌ای قرآن کریم قوه قضاییه در خوزستان برگزار می‌شود

19:20 - 06 آذر 1394
کد خبر: ۱۰۳۲۱۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
خبرگزاری میزان - معاون فرهنگی دادگستری خوزستان از برگزاری مسابقات منطقه‌ای قرآن کریم قوه قضائیه به میزبانی استان خوزستان خبر داد.
مسابقات منطقه‌ای قرآن کریم قوه قضاییه در خوزستان برگزار می‌شودبه گزارش به نقل از روابط عمومی دادگستری خوزستان، حجت الاسلام و المسلمین عبدالحمید امانت بهبهانی از برگزاری مسابقات منطقه‌ای قرآن کریم قوه قضائیه به میزبانی استان خوزستان خبر داد و اظهار داشت: این مسابقات با حضور کارکنان حوزه های قضایی استان های خوزستان، لرستان، کهگلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، اصفهان و بوشهر در شهرستان اهواز برگزار می شود.

وی افزود: مرحله استانی این مسابقات شهریورماه امسال برگزار شد و افرادی که در این مرحله از مسابقات حائز رتبه برتر شده بودند، در بیست و پنجم آذرماه با هم به رقابت می پردازند و آیین اختتامیه این مسابقات نیز بیست و ششم آذرماه با حضور حجت الاسلام و المسلمین احمدی میانجی معاون رئیس قوه قضاییه و رئیس اداره شوراهای حل اختلاف کشور برگزار می شود.

حجت الاسلام و المسلمین امانت بهبهانی ادامه داد: در این مسابقات 87 نفر از شرکت کنندگان در رشته های قرائت، ترتیل، حفظ و تفسیر و درک مفاهیم حضور دارند.

وی گفت: این مسابقات برای کارکنان و خانواده های آنان و در دو بخش خواهران و برادران برگزار می شود و برگزیدگان آن بهمن ماه در مسابقات سراسری قرآن کریم قوه قضاییه شرکت خواهند کرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *