رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

همه امکانات راهیان نور در اختیار زوار اربعین قرار گرفته است

2:35 - 05 آذر 1394
کد خبر: ۱۰۲۷۵۷
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
خبرگزاری میزان-مسئول سازمان اردویی و راهیان نور بسیج گفت: کلیه ظرفیت‌های اسکان و ترابری، زائرسراها و هرگونه امکاناتی که برای راهیان نور بوده در اربعین به‌کارگیری شده است.
همه امکانات راهیان نور در اختیار زوار اربعین قرار گرفته است

به گزارش ، سردار یعقوب سلیمانی  در بازدید از مرز مهران اظهار داشت: سپاه اقدامات بسیار خوبی را در ارائه خدمات به زوار اربعین حسینی انجام داده و آنچه در توان و مقدورات سپاه بوده برنامه‌ریزی شده است.

این مسئول با بیان اینکه از کلیه ظرفیت‌های اسکان و ترابری، زائرسراها و هرگونه امکاناتی که برای راهیان نور بوده در اربعین به‌کارگیری شده است، اضافه کرد: تلاش سپاه امیرالمؤمنین (ع) و همکاران ما در این مجموعه در کنار سایر مردم و دستگاه‌ها ایجاد اردوگاهی 6 هزار نفری در پایانه مرزی مهران بوده است.

سلیمانی تصریح کرد: برای رفاه زائران قریب به 200 دستگاه کامیون و تریلر زائران را از مرز مهران تا کوت و زرباطیه منتقل می‌کنند.

وی افزود: برنامه‌ای که کمیته زیرساخت‌ها و ترابری ستاد اربعین کشور به سپاه محول کرده انتقال زائران از پارکینگ‌های مهران تا مرز است و در این زمینه سپاه با یک سری دستگاه‌های مینی‌بوس کامیون و اتوبوس و با مشارکت سایر دستگاه‌ها هماهنگی‌های لازم را برای انتقال زائران در این مسیر انجام داده است.

مسئول سازمان اردویی راهیان نور بسیج گفت: همچنین ایجاد پست هوایی در شرایطی که بتواند از آن استفاده کند از اقداماتی است که سپاه ایجاد کرده و یک پست هوایی در مهران و خوزستان پیش‌بینی شده است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *