واکنش آمریکا به معامله تسلیحاتی ایران و روسیه

8:14 - 03 آذر 1394
کد خبر: ۱۰۲۰۶۳
خبرگزاری میزان-دستیار سخنگوی وزارت امور خارجه به انتشار برخی خبرها در خصوص آغاز روند فروش سامانه دفاع موشکی اس-300 به ایران از سوی روسیه واکنش نشان داد.
آمریکا به فروش اس-300 از سوی روسیه به ایران واکنش نشان دادبه گزارش سرویس بین الملل ؛مارک تونر دوشنبه شب طی سخنانی در یک کنفرانس مطبوعاتی در واکنش به انتشار برخی خبرها در خصوص آغاز روند فروش سامانه دفاع موشکی اس-300 به ایران گفت: ما بارها مخالفت خود را با هر گونه فروش اس-300 به ایران ابراز داشتیم.

وی در پاسخ به سوالی با این عنوان که یکی از مقامات ارشد ایرانی اعلام کرده است که روسیه روند فروش سامانه های موشکی اس -سیصد را به ایران آغاز کرده است آیا شما از تحویل این سامانه آگاهی دارید،گفت:نه ،من این گزارش را دیده ام و به طور کلی نمی توانم چیزی به آن اضافه کنم.

وی با اشاره به اینکه ما گزارش هایی درباره پیشرفت در تحویل این سامانه دفاع موشکی را دیده ایم افزود: ما بارها به طور شفاف مخالفت خود را با هرگونه فروش موشک های اس -سیصد به ایران اعلام کرده ایم.

دستیار سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا اضافه کرد: جان کری وزیر خارجه آمریکا این نگرانی را به لاوروف وزیر خارجه روسیه منتقل کرده است.



 



نوه جضرت آدم
|
-
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۳
0
0
شما ها که کشور های عربی مثل عربستان وامارات را کردید انبار اسلحه های جدید خیلی بیجا میکنید که ناراحت میشوید ایران قدرت منطقه است وکشور کوروش بزرگ ورهرو پیامبر اسلام محمد ص است بخواهید ناراحت باشید مهم نیست فرزندان غیور این کشور با وجود اقوام مختلف مثل کوه در مقابل همه دسیسه ها ودشمنی ها استوارانه ایستاده است وآنچه لازم است برای دفاع یا میسازد ویا میخرد تا کور شود هر آنکه نتواند دید
محمد
|
-
|
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۳
0
0
چرا در مقابل سلاحهایی که به گروه های تروریستی اهدا می کنید نگران نمی شوید و مخالفت نمی کنید ؟
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *