آمادگی منطقه 20 برای اسکان شبانه کارتن خواب‌ها

2:40 - 03 آذر 1394
کد خبر: ۱۰۱۸۹۰
خبرگزاری میزان- شهردار منطقه 20 از آماده باش مدیریت شهری برای ساماندهی و اسکان کارتن خواب‌های این منطقه جنوبی همزمان با فصل سرما خبرداد.
به گزارش گروه اجتماعی میزان، منصور کتانباف با بیان این مطلب گفت: همزمان با فصل سرما، ساماندهی کارتن خواب ها با حساسیت ویژه تری انجام و افراد آسیب دیده هر شب به مددسرای اجتماعی واقع در خیابان ورامین شهرری منتقل می شوند.

کتانباف با اشاره به موقعیت زیارتی شهرری افزود: با توجه به اینکه تعدد کارتن خواب ها در شهرری کم است ولی گشت‌های میدانی مددکاران شهر با محوریت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و دیگر اماکن متبرکه به صورت مستمر در حال اجراست.

وی برگشت داوطلبانه کارتن خواب‌ها به شرایط عادی زندگی را از اولویت‌های مدیریت شهری برشمرد و ادامه داد: علاوه بر اسکان‌های شبانه و ارائه خدمات رفاهی و عمومی، حرفه های مهارتی نیز به این افراد آسیب دیده اجتماعی و سقف آسمانی‌ها ارائه می شود.

براساس گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه20، شهردار منطقه 20در پایان یادآور شد: اطعام کارتن خواب ها با مشارکت و همکاری افراد خیر و موسسات خیریه نیز در دو مرحله در شهرری انجام شد که همچنان این روند ادامه خواهد داشت.




مسلم
|
-
|
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۳
0
0
ادرسته مکه معتاد بودن این افراد خلاف قانون است ولی اینها مریض هستند ونیاز به کمک دارندخیرین خداخیرتون بدد
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *