رونمایی از پروژه ارتقا تسلط و اشراف اطلاعاتی نیروی دریایی ارتش

10:47 - 02 آذر 1394
کد خبر: ۱۰۱۷۳۸
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
خبرگزاری میزان-فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به تجهیزات و دستاوردهای جدید این نیرو اظهار داشت: آنچه مسلم است، در عرصه بین الملل نمی توان از تجهیزات کهنه و قدیمی استفاده کرد و این سامانه های مدرنی که ما در اختیار داریم امکان اشراف اطلاعاتی در شمال اقیانوس هند تا مدارد 10 درجه را برای ما فراهم می‌کند.
به گزارش خبرنگار سیاسی ، امیر دریادار حبیب الله سیاری در گفت و گو با شبکه خبر اظهار کرد: نیروی دریایی ارتش یک نیروی راهبردی، عملیاتی و تجهیزات محور است که باید در فضای عملیاتی گسترده دریاهای ازاد به عملیات راهبردی بپردازد.

وی با اشاره به دستگاهها و تجهیزات رونمایی شده در مراسم امروز گفت: در مراسم امروز از پروژه آموزش کارکنان نیروی دریایی به منظور شرکت در عملیات ویژه و عملیات غواص ها در همکاری با زیر دریایی ها در عمق دریا که باعث ارتقا سطح عملیاتی کارکنان می شود رونمایی شد.

امیر سیاری با اشاره به پروژه تسلط و اشراف اطلاعاتی بر گستره دریا به ویژه منطقه وسیع شمال اقیانوس هند افزود: بهره برداری از این دستگاه و شبکه می تواند در تسلط و اشراف اطلاعاتی ما به منظور رصد تحرکات در گستره دریا موثر باشد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *