بازدید 5 میلیون نفر از مناطق عملیاتی دفاع مقدس

20:59 - 01 آذر 1394
کد خبر: ۱۰۱۵۹۲
دسته بندی: سیاست ، گزارش و تحلیل
خبرگزاری میزان -رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از بازدید 5 میلیون نفر از مناطق عملیاتی دفاع مقدس در یک سال گذشته خبر داد.
به گزارش گروه اجتماعی ، سردار بهمن کارگر امروز در آیین تکریم و معارفه مدیرکل اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر اظهار داشت: بسیج و سپاه همواره در راستای موفقیت و اعتلای نظام اسلامی نقشی تاثیرگذار داشته و بدون تردید نقش بسیج در این توفیقات غیر قابل انکار است.

وی افزود: امروز شاهد موفقیت‌های بسیار خوب نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه‌های بین‌المللی هستیم و بخش مهمی از اقتدار و عزتمندی نظام اسلامی مرهون خدمات بسیجیان عزیز است.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خاطر نشان کرد: پاسداشت یاد و نام رزمندگان ایثارگران و بسیجیان عزیز امری لازم و ضروری است و در هر شرایطی باید در راستای زنده نگه داشتن یاد و نام شهدای والامقام و رزمندگان عزیز اهتمام ورزیم.

کارگر تصریح کرد: در شرایط کنونی و بر اساس آمار موجود، ایران اسلامی در بسیاری از صنایع جزو 10 کشور اول جهان است که این مهم با تلاش و ایثارگری حاصل شده است.

وی بیان کرد: فرهنگ و تفکر بسیجی این مملکت را نجات داده و تمام موفقیت‌های کشور در زمینه هسته‌ای، موشکی و نانو مرهون این تفکر است.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با بیان اینکه اقتدار نظام در پرتو دفاع مقدس حاصل شده خاطر نشان کرد: رئیس جمهور آمریکا در نشست با مخالفان نظامی اسلامی ایران مطرح می‌کند که ایران در هشت سال جنگ با دست خالی پیروز شده و جنگ با این کشور سخت است این نشان از ابهت و بزرگی دفاع مقدس در بعد بین‌المللی است.

کارگر گفت: ایران اسلامی در شرایط کنونی در عرصه نظامی نیازی به هیچ کشوری ندارد.

وی از بازدید 5 میلیون نفر از مناطق عملیاتی دفاع مقدس خبر داد و افزود: بر اساس آمار موجود، در سال گذشته تعداد 5 میلیون نفر از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس بازدید کردند که از این شمار 80 درصد آنها برای نخستین بار به این مناطق آمده بودند.

در این آیین غلامحسین خسروی به سمت مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس معرفی و از خدمات احمد موحد در دوران مسئولیت وی تجلیل شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *