تلاش خیرین مدرسه ساز برای بازسازی مدارس 80 ساله/اتمام 7 پروژه در تهران تا پایان سال

12:09 - 01 آذر 1394
کد خبر: ۱۰۱۲۳۴
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان- بنی آدم گفت: در شرایط فعلی 20 پروژه در تهران با 2800 متر بنا، تکمیل و تحویل شده است. 5 پروژه در حال افتتاح و 7 پروژه تا آخر سال ساخته می‌شوند که سال آینده افتتاح خواهند شد.
مقدم//به گزارش خبرنگار اجتماعی میزان، امیر نعمت بنی آدم، رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز شهر تهران در گفت و گویی زنده در شبکه خبر با بیان این مطلب که 600 هزار خیر مدرسه ساز در کشور حضور دارند گفت : 16  هزار نفر خیر در تهران فعالیت دارند، در سطح استان تهران در 20 منطقه، 20 نماینده داریم که خیرین را جذب می‌کنند.
 
وی افزود: در شرایط فعلی 20 پروژه در تهران با 2800 متر بنا، تکمیل و تحویل شده است. 5 پروژه در حال افتتاح و 7 پروژه تا آخر سال ساخته می‌شوند که سال آینده افتتاح خواهند شد.

بنی آدم اظهار کرد:مجمع خیرین مدرسه ساز و خیرین، بیشتر تلاش و همت خود را برای بازسازی مدارسی که 70 الی 80 سال قدمت دارند، گذاشته اند.

بنی آدم با اشاره به این مطلب که نماینده یونسکو، انجمن خیرین مدرسه ساز را بهترین NGU ایران عنوان کرده است گفت: خیرین مدرسه ساز از طرف یونسکو مورد تقدیر قرار گرفتند.
 
 وی با تاکید بر این مساله که خیرین در اداره مدرسه کاری انجام نمی‌دهند، ادامه داد: این افراد فقط می‌توانند در هیات امنا حضور داشته باشند.

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز شهر تهران تعامل این مجمع را با وزارت آموزش و پرورش و سازمان زیباسازی خوب توصیف کرد و افزود: تعامل و کمک‌های آموزش و پرورش با مجمع خیرین خوب است و مشکلی که در این زمینه، حاد باشد نداریم؛ تنها در اطراف تهران، در هنگام اجرای پروژه در زمینه برق و آب و گاز به مشکل بر می‌خوریم.
 
گفتنی است همایش مدیران مدارس خیرساز شهر تهران با حضور مسوولین آموزش و پرورش و خیرین مدرسه ساز و مسولین انجمن اولیا و مربیان امروز برگزار خواهد شد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *