برانکو: طارمی خسته بود اما در کوران بازی قرار داشت/ هیچ تیمی برتر از ما نیست

18:34 - 30 آبان 1394
کد خبر: ۱۰۱۱۴۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
خبرگزاری میزان - سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از دست دادن فرصت‌های گلزنی را به خستگی ملی‌پوشانش مرتبط دانست.
به گزارش گروه ورزشی ، برانکو ایوانکویچ پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل استقلال اهواز اظهار داشت: بازی خوبی بود و انتظار چنین چالشی را از قبل می‌‌کردم. استقلال اهواز برای نباختن به میدان آمده بود و خوب و سازماندهی شده بازی کرد.

وی افزود: تیم حریف در برخی دقایق ما را تهدید کرد اما خط دفاع ما با تمرکز بالا بازی کرد و به حریف فرصت گل زدن نداد. متاسفانه فرصت‌های زیادی را از دست دادیم، به طوری که تا ثانیه‌های آخر بازی، نتیجه نامعلوم بود.

برانکو درباره عملکرد مهدی طارمی گفت: او به لحاظ بازی همه کار کرد اما شانس نداشت، البته دروازه‌بان حریف نیز خوب دفاع کرد. مهم این است که موقعیت‌های زیادی داشتیم و طارمی چندین فرصت گل داشت. البته باید به نوعی خستگی او را نیز در نظر بگیریم. به هر حال طارمی 90 دقیقه در گوام روی چمن مصنوعی بازی کرد. با این وجود او در کوران بازی قرار داشت.

وی ادامه داد: بیشتر بازی‌های ما از سرعت بیشتری برخوردار است و امروز دیدید که ما فرصت‌های زیادی برای زدن گل داشتیم، البته انتظار داشتم که در این بازی با بحران روبرو شویم چرا که ملی‌پوشان ما 48 ساعت قبل از این بازی به ما ملحق شده بودند و "بن‌سون" نیز دیروز به جمع ما اضافه شد. همان‌طور که دیدید ما رامین رضاییان را بیرون کشیدیم چون انرژی‌اش تخلیه شده بود.

سرمربی کروات سرخ پوشان در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس مدعی قهرمانی است یا خیر گفت: بازیکنانم با بازی‌های خودشان به ما نشان می‌دهند که جزو مدعی‌های قهرمانی هستند.

برانکو در پاسخ به سوال دیگری مبنی براینکه به هواداران پرسپولیس قول قهرمانی می‌دهد یا نه تصریح کرد: این حرف را زمانی که در انتهای جدول قرار داشتیم و قبل از بازی با فولاد خوزستان گفتم. بازیکنان با بازی‌ و توان‌شان این حق را به ما می‌دهند که هیچ تیمی برتر از ما نبوده است. با کمال احترام به تیم‌ها ما انتظار صدر جدول را داشتیم و هدف‌مان قهرمانی است.

وی در مورد اینکه چرا هواداران پرسپولیس امروز از دیدار تیمشان استقبال نکردند اذعان داشت: امروز اول هفته است و شاید حریف مقابل ما به گونه‌ای بود که تماشاگر نیامد اما در بازی با ذوب آهن ورزشگاه پر بود و مطمئنم هواداران دنبال نتایج پرسپولیس هستند.

انتهای پیام/





ناشناس
|
-
|
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۳۰
0
0
به نظر من طارمی خسته بود وگرنه توپهارا گل می کرد
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *