رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

جزئیات طرح تعویض رایگان کنتورهای خراب

18:30 - 30 آبان 1394
کد خبر: ۱۰۱۱۳۳
دسته بندی: اقتصاد ، اقتصاد ایران
خبرگزاری میزان - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان تهران از تعویض رایگان بیش از 3 هزار کنتور معیوب در سطح روستاهای استان تهران طی دو ماه گذشته خبر داد.
به‌گزارش ، رضا پوررجب اظهار کرد: این طرح با هدف مدیریت و رفع کمبود آب شرب و همچنین کنترل میزان مصرف آب مشترکین انجام می‌شود و با برنامه‌ریزی‌های دقیق و اقدام‌های لازم طی دو ماه گذشته تعداد 3368 دستگاه کنتور خراب به صورت رایگان در سطح تمامی روستاهای استان تهران تعویض شد.

وی افزود: کنتورهای تعویض شده در شهرستان‌های تهران، شمیران، دماوند، فیروزکوه، ورامین، پاکدشت، ری، اسلامشهر، رباط کریم، شهریار، ملارد، پیشوا و پردیس انجام شده است.

پوررجب قدمت، جنس کنتور، تغییرات آب و هوا، نحوه نگهداری کنتور توسط مشترکین و ... را از عوامل مهم تاثیرگذار بر عمر مفید یک کنتور دانست و افزود: تعویض کنتورهای خراب علاوه بر اینکه از هدر رفتن آب و اثرات منفی آن بر تاسیسات آب‌رسانی جلوگیری می‌کند، شرایط لازم برای کنترل مصرف و خدمات‌رسانی شایسته تر به مشترکین عزیز روستایی را نیز فراهم خواهد کرد.

پوررجب با توجه به در پیش داشتن فصل زمستان و احتمال روزهای سرد و یخبندان از مشترکین روستایی خواست نسبت به نگهداری کنتورهای منازل خود دقت بیشتری داشته باشند.





مردم
|
-
|
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۳۰
0
0
درشهر قیدار استان زنجان اداره آب هم پول کنتور می گیره وهم کنتور خراب می بنده درعرض یکسال دوباره کنتور خراب شده باز دباره پول می دهیم تاقیامت پول زور می دهیم
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *