پیروزی پرسپولیس در روز بد طارمی/ سرخ‌پوشان به رتبه هفتم رسیدند

16:46 - 30 آبان 1394
کد خبر: ۱۰۱۱۰۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
خبرگزاری میزان - آخرین دیدار از هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر بین تیم‌های پرسپولیس و استقلال اهواز برگزار شد که این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود سرخ‌پوشان به پایان رسید.
گزارش زنده رقابت‌های لیگ برتر/ پرسپولیس 1 - استقلال اهواز صفر، پرسپولیس در آخرین دیدار از هفته دوازدهم لیگ برتر از ساعت 16:20 امروز (شنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف استقلال اهواز رفت و با تک گل مهدی طارمی پیروز از زمین خارج شد.

دقیقه 5: حرکت رامین رضاییان در سمت راست و ارسال وی در حالی که پرویز کریمی در ابتدا خروج اشتباهی داشت در نهایت با مهار این گلر همراه بود.

دقیقه 6: پاس عمقی عالیشاه درون محوطه جریمه به رضاییان و پاس کوتاه سرضرب مدافع راست پرسپولیس پیش از این‌که به مهدی طارمی برسد توسط مدافعان استقلال اهواز دفع شد.

دقیقه 11: ارسال کرنر توسط محسن مسلمان و ضربه سر ناقص محسن بنگر خطری روی دروازه آبی‌پوشان نداشت.

دقیقه 12: حرکت احمد نوراللهی درون محوطه جریمه و در نهایت پاس عرضی وی برای مهدی طارمی با کنترل و البته پاس بد مهاجم ملی پوش پرسپولیس همراه بود تا این فرصت از دست برود.

دقیقه 20: روی یک حرکت عمقی، امید عالیشاه ضربه آرامی به توپ زد که کریمی دفع ناقصی روی آن داشت. در نهایت مهدی طارمی با استفاده از توپ برگشتی و دروازه خالی استقلال خوزستان، گل اول را به ثمر رساند.

دقیقه 22: حرکت هماهنگ عالیشاه و طارمی در نهایت با ضربه ناقص جنوبی پرسپولیس همراه بود.

دقیقه 25: ارسال محسن مسلمان و ضربه سر محسن بنگر می‌توانست گل دوم این تیم را به دنبال داشته باشد که توپ با اختلاف کمی به بیرون رفت.

دقیقه 30: ضربه آرام مهدی طارمی از پشت محوطه جریمه به راحتی در دستان دروازه‌بان استقلال اهواز جای گرفت.

دقیقه 31: فرشاد احمدزاده در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان قرار گرفت اما ضربه چیپ وی با اختلاف کمی به بیرون رفت.

دقیقه 38: ارسال عمقی از سوی محسن مسلمان برای طارمی این بازیکن را در موقعیت گلزنی قرار داد اما شوت سر ضرب و محکم این بازیکن را پرویز کریمی در دو مرحله دفع کرد.

دقیقه 48: مهدی طارمی از فاصله‌ای نزدیک و در موقعیتی تک به تک با گلر استقلال، توپ را به تیرک دروازه کوبید. رضاییان نیز نتوانست از توپ برگشتی استفاده کند.

دقیقه 52: روی اشتباه مدافع استقلال اهواز، فرشاد احمدزاده صاحب توپ شد اما ضربه بی‌دقت وی راهی به دروازه پیدا نکرد.

دقیقه 54: بار دیگر روی یک ضدحمله فرشاد احمدزاده صاحب توپ شد و در حالی که طارمی و عالیشاه را در کنار خود داشت توپش را فنی به سمت دروازه کریمی نواخت که به راحتی در اختیار دروازه بان استقلال اهواز قرار گرفت.


دقیقه 55: حسین ساکی از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه 60: مهدی طارمی بعد از دریبلی زیبا و جا گذاشتن مدافع حریف با پرویز کریمی تک به تک شد اما ضربه وی توسط گلر حریف دفع شد.

دقیقه 67: محمد غلامی می‌توانست گل تساوی را برای این تیم به ثمر برساند اما ضربه وی از درون محوطه شش‌قدم با برخورد به مدافع پرسپولیس به کرنر رفت.

دقیقه 70: ارسال پرسپولیسی‌ها روی دروازه و ضربه سر عالیشاه راهی به دروازه نداشت و از جلوی پای طارمی هم عبور کرد.

دقیقه 74: ارسال احمدزاده از سمت راست روی پای مهدی طارمی فرود آمد و با ضربه آکروباتیک و البته ناقص این مهاجم همراه شد که توپ با اختلاف زیادی به بیرون رفت.

دقیقه 81: کمال کامیابی‌نیا با کارت زرد داور جریمه شد.

دقیقه 83: ضربه ایستگاهی به دست آمده برای استقلال اهواز توسط سید علی حسینی با اختلاف زیادی از بالای دروازه سوشا مکانی به بیرون رفت.

دقیقه 86: مهدی طارمی در موقعیتی تک به تک با کریمی قرار گرفت اما ضربه چیپ وی در موقعیتی عالی از کنار دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 88: امید عالیشاه از اشکان خورشیدی اخطار گرفت.

دقیقه 1+90: طارمی باز هم در موقعیت تک به تک قرار گرفت اما این بار هم توپ را به پای گلر استقلال کوبید.

پرسپولیس
سوشا مکانی، رضا نورمحمدی، محسن بنگر، محمد انصاری، رامین رضاییان (بابک حاتمی از دقیقه 83)، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی (علی علیپور از دقیقه 72)، مهدی طارمی، محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده (رضا خالقی‌فر از دقیقه 82) و امید عالیشاه
سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

استقلال اهواز
پرویزکریمی، سیدعلی حسینی، سعید قزل، محمد اسماعیل نظری، مرتضی منصوری (علی هلیچی از دقیقه 74)، فرزاد آشوبی، حسین بهرامی، شاهین مجیدی، محمد غلامی، رضا بهمئی (حسین ساکی از دقیقه 50) و میلاد پاک‌پرور (حمزه خضیراوی از دقیقه 76)
سرمربی: علی حنطه


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *