پیروزی مقابل فولاد تقدیم به روح غلامحسین مظلومی/ ملی‌پوش ما دیر بیاید، تیم ملی هم ضرر می‌کند

18:55 - 29 آبان 1394
کد خبر: ۱۰۰۶۹۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
خبرگزاری میزان - سرمربی تیم فوتبال استقلال به دلیل عدم امنیت لازم سالن کنفرانس، در میکسدزون به سؤالات خبرنگاران پاسخ داد.
به گزارش گروه ورزشی ، پرویز مظلومی که به دلیل حواشی به وجود آمده در اهواز نتوانست به سالن کنفرانس خبری برود در میکسدزون ورزشگاه غدیر اظهار داشت: این پیروزی شیرین خارج از خانه را به روح غلامحسین مظلومی تقدیم می‌کنم. واقعیت این است که با وجود کمبود‌ها و نداشتن بازیکنان اثرگذار خوب کار کردیم. به بازیکنان خسته نباشید می‌گویم. به فولاد هم خسته نباشید می‌گویم. جایگاه این تیم در جدول، مکان فعلی نیست. اعتقادم این است که دو تیم یک بازی تاکتیکی به نمایش گذاشتند و مردم هم لذت بردند.

وی افزود: خسرو حیدری هم دیروز به تیم اضافه شد. او را خیلی دیر به ما دادند. نفرات جایگزین امروز جای بازیکنان اصلی را به نحو عالی پر کردند. ما یک تیم و مجموعه هستیم. بازیکنان اتحاد دارند و خیلی خوب کار می‌کنند. تیم پشتیبانی ما هم بسیار خوب است. تیم پزشکی، تدارکات، کمیته نقل و انتقالات، مدیریت و هیأت مدیره هم تلاش می‌کنند و این اتحاد به زمین‌ می‌آید.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد اینکه بازیکنان ملی‌پوش دیر به جمع تیم اضافه می‌شوند، گفت:  یک گله‌ کردم که ملی پوشان دیر به تیم ‌ها اضافه می‌شوند. باشگاه از بازیکن به دلیل اینکه نیاز دارد مجبور است استفاده کند و وقتی بازیکنان دیر از اردوی تیم ملی باز گردند احتمال مصدومیت آنها بالا می‌رود. در این شرایط تیم ملی هم ضرر می‌کند. اگر بازی ها یکی، دو روز دیرتر برگزار می شد اتفاق خاصی نمی افتاد. البته سازمان لیگ هم می خواهد بازی ها را به موقع برگزار کند.

وی در پایان در مورد هواداران استقلال تصریح کرد: از هواداران تشکر می‌کنم. آنها نقش یار دوازدهم را داشتند و در شهر اهواز خیلی به ما کمک کردند.

انتهای پیام/ی


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *