باید برای حل مشکل کودکان برنامه ریزی کرد

11:59 - 20 مهر 1393
کد خبر: ۱۰۰۶۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
خبرگزاری میزان: دبیر مجمع ملی کنوانسیون حقوق کودک وزارت دادگستری در همایش هفته ملی کودک گفت: به دنبال شناسایی و برنامه ریزی برای تمامی کودکان دارای شرایط خاص و مشکل دار هستیم.

: دبیر مجمع ملی کنوانسیون حقوق کودک وزارت دادگستری در همایش هفته ملی کودک گفت: به دنبال شناسایی و برنامه ریزی برای تمامی کودکان دارای شرایط خاص و مشکل دار هستیم.


به گزارش خبرنگار حقوقی میزان، مظفر الوندی در این باره اظهار کرد: چرا در کشورهای پیشرفته باید کودک بازمانده از تحصیل داشته باشیم. نهادهای حامی کودک باید در خصوص فعالیت های مرتبط با کودکان پاسخگو باشند.


این مسئول قضایی با اشاره به مشکلات کودکان افزود: متاسفانه ما امروز شاهد کودکان بازمانده از تحصیل و کودکان خاص و کودکان حاضر در کانون اصلاح تربیت هستیم و این در حالی است که در کار دولتی نمی توان مشکلات کودکان را حل کرد بلکه باید با مشکلات کودکان آشنا و با آنها زندگی کرد.


الوندی در خصوص برنامه های مرتبط با کودکان در وزارت دادگستری گفت: در دادگستری همت بر این است که کودکان دارای شرایط خاص و مشکل دار را شناسایی و برای آنها برنامه ریزی کنیم.


وی گفت: نهادهایی که اسمشان حمایت از کودک است را باید به اینجا فرا بخوانیم، چرا در کشوری پیشرفته همچون کشور ما باید کودک بازمانده از تحصیل وجود داشته باشد از اینرو باید برای آنها برنامه ریزی کرد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *