رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

اشتغال بهترین راه برای رفع مشکلات مددجویان زندان‌ها است

1:15 - 29 آبان 1394
کد خبر: ۱۰۰۴۷۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
خبرگزاری میزان - سجودی گفت: اشتغال بهترین راه برای رفع مشکلات مددجویان و بازگشت سعادتمندانه آنان به جامعه است.
اشتغال بهترین راه حل رفع مشکلات مددجویان استبه گزارش گروه حقوقی وقضایی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان اصفهان دادستان، قاضی ناظر زندان و جمعی از قضات و دادیاران دادسرای شهرستان کاشان با حضور در زندان کاشان به بررسی مشکلات مددجویان پرداختند.

سید رضا سجودی دادستان کاشان اظهار داشت: انجام امور قضائی و تعامل با مجموعه زندان بنابر حسن اعتماد است و اگر سوء باشد در انجام کارها دچار مشکل می شویم.

وی افزود: تعامل با زندان به حدی است که با تشخیص مددکاران زندان، مقام قضائی از رأی های صادر شده عدول کرده و برای بازگشت سلامت زندانیان به جامعه اقدام می شود.

دادستان کاشان گفت: مددجویان با حضور در برنامه های فرهنگی و استفاده از ظرفیت های فرهنگی زندان می توانند از مرخصی های تشویقی استفاده نمایند.

سجودی اظهار داشت: دغدغه مسئولین قضائی و زندان فراهم نمودن شرایطی است که فرد زندانی زودتر بتواند به جمع خانواده و اجتماع برگشته و روند سالمی را در زندگی روزمره دنبال نماید.

وی در پایان تأکید کرد:ایجاد اشتغال در زندان جهت رفع مشکلات خانواده مددجویان یکی از مشغله های فکری مسئولین قضائی و زندان است.

سرپرست زندان کاشان نیز در این بازدید ضمن تقدیر و تشکر از حضور مجموعه قضایی در زندان؛ کمک به بزهکاران در بازگشت سالم به جامعه را نتیجه تعامل میان دادگستری و زندان دانست.

وی افزود: به علت کمبود فضای فیزیکی، بحث طبقه بندی زندانیان بر اساس جرم طبق قانون انجام نمی شودو یکی از معضلات درونی زندان است.

نیکنام با اشاره به حضور بعضی زندانیان خاص در زندان خاطر نشان کرد: این افراد باید به مراکز درمانی و حمایتی نظیر بهزیستی معرفی شوند تا روند درمان آنها پیگیری شود و حبس مشکل خاصی را از این زندانیان برطرف نمی کند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *