مسافرت طلبه جوان برای یافتن پاسخ یک پرسش اقتصادی+عکس

20:54 - 19 مهر 1393
کد خبر: ۱۰۰۲۷
دسته بندی: صفحه نخست ، عمومی
خبرگزاری میزان: بیستمین جلسه «سینما روایت» به اکران مستند «فاکتور صوری» اختصاص دارد.

: بیستمین جلسه «سینما روایت» به اکران مستند «فاکتور صوری» اختصاص دارد.

به گزارش «فاکتور صوری» کاری از مرکز مستند سفیر و به کارگردانی سیدمهدی کرباسی است. این مستند در نقد نظام بانکداری می باشد. در «فاکتور صوری» طلبه‌ ای جوان در سفر به شهرهای مختلف برای یافتن پاسخ سوال‌های خود، به میزان اجرایی‌شدن قانون بانکداری بدون ربا می‌پردازد.


بنابراین گزارش، پس از اکران «فاکتور صوری» جلسه نقد و بررسی آن با حضور عوامل فیلم برگزار خواهد شد.

در این مستند با افراد خبره و عالم در زمینه بانکداری اسلامی همچون سیدعباس موسویان عضو شورای فقهی بانک‌ مرکزی، محمدحسین حسین‌زاده بحرینی نماینده مجلس و عضو کمیسیون اقتصادی، ایرج توتونچیان استاد دانشگاه، ژولین پلیسیه دکترای اقتصاد اسلامی دانشگاه تولوز فرانسه و سبحانی استاد دانشگاه مصاحبه شده است. همچنین سیدمحمد جعفری، راوی این مستند جوان طلبه‌ای است که سوالاتی در این مورد ذهنش را مشغول کرده است و در جستجوی پاسخ آنهاست.


بیستمین جلسه سینما روایت، روز 20 مهر راس ساعت 17 در مجتمع فرهنگی اسوه واقع در خیابان انقلاب اسلامی نبش بهارشیراز جنوبی برگزار خواهد شد.

مدیریت برگزاری سینماروایت برعهده ایزد مهرآفرین از روزنامه نگاران باسابقه حوزه فرهنگ است. سینماروایت طی حدودا پنج ماهی که از برگزاری آن میگذرد توانسته است در حوزه معرفی و عرضه آثار سینمایی مبتنی بر آرمانهای انقلاب اسلامی جزو پربازتاب ترین مراسم باشد.

ویژگی اصلی این مراسم که با همکاری تیم سه نفره ایزد مهرآفرین-محمدصادق عابدینی-حامد مظفری برگزار میشود ایجاد فضایی کاملا دوطرفه برای طرح پرسشهای مخاطبان درباره آثار ارائه شده در آن است؛از این حیث که مخاطبان به طور مستقیم با صاحبان آثار در ارتباط بوده و بی سانسور پرسشهای خود را طرح می کنند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *