شعار تکراری بازنگری تعامل دانشگاه و صنعت

22:00 - 27 آبان 1394
کد خبر: ۱۰۰۲۰۸
دسته بندی: اقتصاد ، انرژی
خبرگزاری میزان - رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران اظهار داشت: تربیت نیروی انسانی با مهارت موجب می‌شود زمینه جذب سریعتر فارغ التحصیلان به بازار کار در کوتاهترین زمان ممکن فراهم شود.
به گزارش ، نصراله جهانگرد در همایش گرامیداشت پنجمین سالگرد دانشگاه فنی و حرفه ای ضمن بیان این مطلب، افزود: باید سیستم تعامل میان دانشگاه و صنعت بازآفرینی شود تا بتوان از سرمایه گذاری هایی که در حوزه آموزش می شود، بیشترین بهره برداری صورت گیرد.

وی گفت: جایگاه دانشگاه فنی و حرفه ای در چرخه پیش روی اقتصاد ایران بسیار با ارزش است و می‌تواند با تربیت نیروی انسانی با مهارت نقش مهمی در این حوزه داشته باشد.

جهانگرد ادامه داد: کارآفرینان دانشگاه فنی و حرفه ای می توانند با اتکا به مهارت خود، جایگاه مهمی را در نظام توسعه ایران به خود اختصاص دهند.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران تصریح کرد: در بسیاری از کشورهای توسعه یافته، شرکت های کوچک و متوسط، بیش از 60 درصد فرصت های شغلی و 40 درصد ثروت آفرینی را به خود اختصاص داده اند.

وی اضافه کرد: سازمان فناوری اطلاعات ایران آمادگی دارد تا در جهت توسعه فرصت های کسب و کار در حوزه ICT، از هر نوع نوآوری که دارای طرح تجاری مشخص باشد حمایت کرده و برای سال نخست امکاناتی نظیر هاست، و ارتباطات فنی مورد نیاز را به صورت رایگان در اختیار آنان قرار دهد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *