۱۲ بازدید ۱ روز پیش ۲ امتیاز
(مصطفی)
شخصی به عنوان کارگر در یک مجموعه ای تحت مالکیت اداره دولتی،اشتغال دارد،که به دلیل انتقال مالکیت منافع طی چندین سال اخیر،و عدم پذیرش مسئولیت مالک جدید در پرداخت حقوق و دستمزد کارگر،منجر به معوق شدن مطالبات کارگر به مدت 60 ماه شده،لیکن در حال حاضر مالکیت منافع نیز مجدداً به همان اداره دولتی منتقل گردید،حال اداره مالک علاوه بر عدم پرداخت حقوق و دستمزد،اقدام به شکایت کیفری تصرف عدوانی علیه کارگر مجموعه نموده،..ایا دادگاه کیفری دو صالح به رسیدگی است یا اینکه باید ابتدا مراجع حل اختلاف کار در خصوص اخراج و یا پایان قرارداد کارگر و مطالبات ایشان رسیدگی و اعلام نظر نمایند،و در صورت صدور رای به پایان قرارداد و یا اخراج کارگر،دادگاه میتواند رسیدگی و رفع تصرف عدوانی رای صادر کند؟لطفا راهنمایی فرمایید،
تاریخ:۱۴۰۵/۰۳/۳۱ساعت:۱۸:۰۴
پاسخ وکیل آنلاین: امکان رسیدگی وجود دارد. چنانچه مدعی هستید تصرف شما به صورت قانونی و ناشی از اذن و وجود رابطه کاری بوده، می بایست اقدام قانونی و مقتضی انجام دهید.