تولیت آستان قدس آماده شنیدن انتقادات و پیشنهادات

8:51 - 06 آبان 1398
کد خبر: ۵۶۲۴۹۲
تولیت آستان قدس در فضای مجازی چنین پستی را منتشر کرد: از نظرات، پیشنهادات و انتقادات نسبت به عملکرد آستان قدس در دهه آخر صفر از طریق سامانه تلفنی ۱۳۸ به صورت شبانه روزی یا ارسال پیغام از طریق همین صفحه @marvi_ir استقبال می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی ، حجت الاسلام و المسلمین احمد مروی، تولیت آستان قدس در فضای مجازی چنین پستی را منتشر کرد:

«حرم مطهر رضوی این روز‌ها میزبان میلیون‌ها زائر از داخل و خارج از کشور است. سال گذشته مشهد مقدس میزبان حدود پنج میلیون زائر بوده که امسال افزایش ۱۵ تا ۲۰ درصدی پیش بینی شده است. این حجم از زائران و تشرف به زیارت امام رضا (ع) نیازمند بسیج کلیه امکانات برای فراهم سازی زیارت راحت و آسان در جهت رضایتمندی مهمانان حضرت امام الرئوف است که همه خدام و همکاران بنده تلاش خود را در این خصوص خواهند داشت.
پیشاپیش ضمن عذرخواهی از کمبود‌هایی که ممکن است در خدمت رسانی به زائران عزیز حضرت رضا (ع) وجود داشته باشد، اما مشتاق هستیم تا از نظرات، پیشنهادات و انتقادات شما نسبت به عملکرد آستان قدس در دهه آخر صفر از طریق سامانه تلفنی ۱۳۸ به صورت شبانه روزی یا ارسال پیغام از طریق همین صفحه @marvi_ir بهره‌مند شویم تا در مناسبت‌های مختلف مورد بهره برداری قرار گیرد.»

تولیت آستان قدس آماده شنیدن انتقادات و پیشنهادات



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *