انتقاد از سکوت مدعیان حقوق بشردرقبال‌جنایات‌صهیونیست‌ها و داعش/ رژیم صهیونیستی و داعش 2روی یک سکه هستند

13:17 - 25 تير 1393
کد خبر: ۱۱۴۵
دسته بندی: سیاست ، عمومی
خبرگزاری میزان: امام جمعه موقت تهران با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی و گروه‌های تکفیری - بعثی، در واقع 2 روی یک سکه هستند، گفت: چطور گروهک تروریستی داعش مدعی اسلامگرایی است، اما در قبال جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی که در حال قتل‌عام و آواره کردن مسلمانان اراضی اشغالی فلسطین هستند، ساکت نشسته است.

: امام جمعه موقت تهران با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی و گروه‌های تکفیری - بعثی، در واقع 2 روی یک سکه هستند، گفت: چطور گروهک تروریستی داعش مدعی اسلامگرایی است، اما در قبال جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی که در حال قتل‌عام و آواره کردن مسلمانان اراضی اشغالی فلسطین هستند، ساکت نشسته است.

حجت الاسلام کاظم صدیقی در گفتگو با خبرنگار سیاسی میزان در رابطه با تحولات منطقه وجنایات رژیم صهیونیستی، اظهار کرد: حوادث دردناکی که هم اکنون در کشورهای اسلامی و بخصوص در غزه ، عراق و سوریه صورت می پذیرد، واقعیتی وحشتناک از خوی وحشیانه و خشمگینانه صهیونیسم و غرب به اسلام دارد.

حمله به غزه بخشی از سناریوی استکبار علیه مسلمانان است

وی تصریح کرد: حمله و بمباران وحشیانه صهیونیست ها به غزّه در ظاهر به بهانه ربودن 3 شهرک نشین صهیونیست توسط مقاومت صورت گرفته، امّا بدون شک این عملیات بخشی از سناریوی بزرگِ استکبار برعلیه کشورهای اسلامی منطقه و جبهه مقاومت است که گروههای تکفیری، به عنوان بازوهای اجرایی این سناریو در منطقه در حال پیش‌برد نیات پلید صهیونیست‌ها و غرب هستند.

مشاور رئیس قوه قضائیه افزود: آمریکا و انگلیس با توجه به سوابق طولانی در ارتکاب جنایت علیه مسلمانان در بسیاری از کشورها از جمله سوریه، عراق، بحرین و ... مقصر اصلی در وقایع اخیر و جنایات صهیونیست ها علیه مردم بی دفاع فلسطین و اقدامات جنایتکارانه گروهک های تروریستی در منطقه هستند که البته این موضوع هم بر کسی پوشیده نیست.

سکوت رسانه های غربی مقابل وحشی گری صهیونیست‌ها

وی با بیان اینکه جنگ نابرابر این روزهای مقاومت درغزه با صهیونیست ها می‌تواند محکی باشد برای میزان صداقت دولت‌های داعیه دار صلح و سازمان های بین المللی حقوق بشر، یادآور شد: البته باز هم متاسفانه شاهد سکوت خبری رسانه‌های غربی در مقابل وحشیگری‌های رژیم صهیونیستی هستیم.

امام جمعه وقت تهران ادامه داد: از سوی دیگر متاسفانه تاکنون یک موضع قوی حتی یک کلمه و یا محکومیتی قاطع از دولت های عربی در قبال تجاوز وحشیانه صهیونیست ها به نوار غزه دیده نشده است.

تضعیف قدرت جهانی اسلام هدف تاسیس داعش

حجت الاسلام صدیقی در پاسخ به این سئوال که عمده‌ترین هدف غرب و صهیونیست ها از نقشه حمله چندباره به غزه و آوردن گروه‌های تکفیری به منطقه چیست؟ بیان کرد: تروریست ها به بهانه‌های مختلف به دنبال تحقق اهداف طراحان اصلی و تشکیل دهنده این جریان ضد اسلام هستند که آن هم چیزی به جز جنگ داخلی، تفرقه، کینه توزی، جنگ و خون‌ریزی بین مسلمانان و تضعیف قدرت جهانی اسلام نیست.

وی با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی و گروه‌های تکفیری - بعثی، در واقع 2 روی یک سکه هستند، گفت: چطور گروهک تروریستی داعش مدعی اسلامگرایی است، اما در قبال جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی که در حال قتل‌عام و آواره کردن مسلمانان اراضی اشغالی فلسطین هستند، ساکت نشسته است.

توصیه به سران کشورهای اسلامی برای مقابله با صهیونیست‌ها

رئیس سابق دادگاه انتظامی قضات خاطر نشان کرد: لازم است در این برهه زمانی حساس، سران کشورهای اسلامی و اعضای اتحادیه عرب یک صدا و متحد این جنایت را محکوم کرده و هرگونه روابط دیپلماتیک را با این رژیم جنایتکار متوقف کنند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *