رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه: شهدای پرواز خدمت سرمایه‌ای جاودان برای ملت ایران خواهند شد

14:50 - 01 خرداد 1403
کد خبر: ۴۷۷۴۵۴۵
دسته بندی: سیاست ، عمومی
رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه: شهدای پرواز خدمت سرمایه‌ای جاودان برای ملت ایران خواهند شد
رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه با تأکید بر این که همه عزیزانی که در سانحه هوایی آسمانی شدند برگزیده بودند، گفت: فرزندان امت که امروز با دستان ملت عزیزمان تقدیم ساحت قدس ربوبی می‌شوند؛ در محیط لطف، مهر و کرم الهی، سرمایه‌ای جاودان برای ملت بزرگ ایران خواهند شد.

خبرگزاری میزان - حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجواد حاج علی‌اکبری در مراسم تشییع پیکر و وداع با شهدای پرواز خدمت که در شهر تبریز برگزار شد، تصریح کرد: صلوات و سلام خداوند و همه فرشتگان و انبیا و اولیا و شهدا و صالحان و مجاهدان و جمع حاضر و ارواح مطهر شهدای عزیز خدمت، تقدیم به محضر مولایمان حضرت بقیه‌الله الاعظم عجل‌الله تعالی فرجه الشریف چرا که ایشان صاحب‌عزای حقیقی هستند.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه‌جمعه با تأکید بر این که امیدواریم دست عنایت امام زمانمان دل‌های داغدار و محزون ملت و رهبر عزیز و عالی‌قدرمان را آرامش، کرامت کند، اظهار داشت: خدای متعال این‌گونه مقدر نمود تا پرواز خدمت و معراج این جمع برگزیده، از خطه‌ای برگزیده و سرزمین آذربایجان باشد.

وی خطه آذربایجان به‌ویژه شهر تبریز را نقطه سرافرازی و پرچم افتخار و هویت اسلامی و ایرانی ملت دانست و تصریح کرد: خداوند متعال این‌گونه مقدر نمود که در سالروز ولادت باسعادت علی بن موسی‌الرضا علیه‌السلام این پرواز خدمت از این منطقه به پرواز ابدی مشرف شود.

حاج علی‌اکبری سلام پر از مهر و محبت از سوی رهبر عزیز و عالی‌قدرمان که خود داغدار این مصیبت‌اند را تقدیم همه اهالی تبریز، آذربایجان و ملت ایران‌زمین نمود و خاطرنشان کرد: قدم‌های شما بزرگواران که در این اجتماع باشکوه و نورانی شرکت کردید قرین لطف الهی است؛ چرا که شما به خادمان شهید راه خدا احترام کردید.

امام جمعه موقت تهران ضمن اشاره بر باورناپذیری شهادت زودهنگام ستارگان آسمان خدمت، ابراز داشت: شهید آیت‌الله رئیسی عزیزمان در قاب ریاست‌جمهوری یک تصویر جاودانه و ماندگار از خدمت عاشقانه، صادقانه و مخلصانه را به یادگار گذاشتند.

وی امام‌جمعه محبوب و عزیز آذربایجان شرقی را دوست و رفیق صمیمی همه ملت و مردم ایران دانست و یادآور شد: آیت‌الله آل هاشم عزیزمان در تصویر امامت جمعه یک قاب دلپذیر و دلربای ماندگار را ترسیم و جاودان شدند.

 

شهدای پرواز خدمت، تصویر جاودانه‌ای از خدمت عاشقانه، صادقانه و مخلصانه ترسیم کردند

 

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه‌جمعه افزود: وزیر محترم عزیز امور خارجه‌مان ثابت کرد دیپلماسی و میدان دستشان در دست هم و در خدمت آرمان مقاومت اسلام است.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حاج علی‌اکبری به خدمت عاشقانه و کوتاه استاندار عزیز، باصفا و جوان آذربایجان شرقی اشاره کرد و با تأکید بر این که همه عزیزانی که در این سفر آسمانی شدند، برگزیده بودند، خاطرنشان کرد: فرزندان امت که امروز با دستان ملت عزیزمان تقدیم ساحت قدس ربوبی می‌شوند؛ در محیط لطف، مهر و کرم الهی قرار گرفته، سرمایه جاودانی برای ملت بزرگ ایران خواهند شد؛ شهدای پرواز خدمت روحیه و نشاط جدید، تصمیم تازه و عزم راسخی را برای ادامه راه تا رسیدن به قله‌ها و ترسیم ایران قوی ایجاد خواهند کرد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *