افتتاح بند جوانان در کانون اصلاح و تربیت تهران

21:30 - 15 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۶۴۸۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
بند جوانان در کانون اصلاح و تربیت تهران افتتاح شد.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی سازمان زندانها، با حمایت ها و پیگیری های محبی مدیر کل زندان های استان در جهت اجرای ماده ۳۰۴ قانون آیین دادرسی کیفری مبنی بر اینکه محکومان بالای سن ۱۸ سال تمام موضوع این ماده باید در بخش نگهداری جوانان در کانون اصلاح و تربیت نگهداری شوند، ساخت بند جوانان کانون اصلاح و تربیت تهران در آذر ماه سال جاری آغاز و امروز به بهره برداری رسید.

علی رستمی مدیر کانون اصلاح و تربیت تهران بیان داشت: همچنان که از عنوان این مرکز (کانون اصلاح و تربیت تهران) مشخص است، نگهداری نوجوانان معارض با قانون در این مرکز با هدف اصلاح و تربیت و بازپروری آنها صورت می پذیرد.

وی تأکید نمود که تمامی برنامه های اجرایی کانون اصلاح و تربیت تهران در جهت رشد و تعالی شخصیتی، روحی و جسمانی مددجویان تدوین شده است. بدین لحاظ با اجرای طرح طبقه بندی محل نگهداری مددجویان در این کانون، اهتمام بر این است که در مدت نگهداری مددجویان، شرایط مطلوب و استاندارد لازم برای نگهداری آنان فراهم شود. لذا در راستای اجرای قانون آیین دادرسی کیفری با حمایت ها و پیگیری های بی وقفه مدیر کل زندان های استان تهران، اقدامات لازم به منظور ایجاد و ساخت بند جوانان جهت جداسازی و اسکان مددجویان دارای سن بالای ۱۸ سال تمام انجام شد و امروز با جدا سازی تعداد ۱۸ نفر از مددجو بالای ۱۸ سال، این بند (بند جوانان) به بهره برداری رسید.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *