رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رمزگشایی از یک "دستور" انگلیسی

12:38 - 03 اسفند 1394
کد خبر: ۱۳۸۹۴۶
اینجا لندن است ، استودیو بی بی فارسی: صدا ، نور ، تصویر حرکت...
به گزارش گروه فضای مجازی و به نقل از ریشه، سلام به شما همراهمان همیشگی بی بی سی فارسی ، اینجا اتاق فرمان بی بی است و ما با ویژه برنامه (ریزی) انتخابات ایران با شما هستیم .

رمزگشایی از یک
 

اونچه بنظر ما میرسه اینه که درانتخابات پیش رو جناحی به دنبال کسب کرسی های خبرگان از جمله ریاست اونه ، از سوی دیگه جناحی رقیب که در حال حاضر اکثریت خبرگان رو هم دراختیار داره در کورس رقابت با همون اون یکی جناحه...

 

در این بین رسانه های ایران با خط کشی های سیاسی، تقسیمِ تشویق و تخریب کردند و مشغول حمایت از سر لیست های خودشون هستند ، ما پیشتر همواره از شما می خواستیم که " انتخابات  ایران رو تحریم کنید اما اینبار نه ،گفته بودیم، بی طرف هستیم ولی انگار نه ! "

 

 خلاصه در این اثنی که تنور انتخابات بشدت گرمه بهتر است تا ما هم از یک تدلیس سیاسی بزرگ براتون پرده برداری کنیم :

 

          این شما و این هم سر لیست مورد حمایت " بی بی سی "

 

ایکس ؛ ایگرگ و....

 

ببیند شما با رای دادن به این گزینه ها میتونید راه برخی سازشکاری ها رو باز کنید ، البته متذکر میشم اخیرا هم خب یک مقداری تونستید  ما هم به قول " آیت الله علی خامنه ای" رهبر ایران : دلمان برای دخالت در ایران تنگ شده "  اما از اینکه به کی رای بدیم مهم تر اینه که بدونم به کی نباید رای بدیم ! در واقع همون تابع ریاضی است که میگوید منفی در منفی می شود مثبت و در واقع ( دشمن ِ دشمن من همون دوست منه ) اینجا صدق میکند ما ریاضی دانان بی بی سی مدت زیادی است در حال طراحی و تحلیل این معادله نسبتا پیچیده هستیم .

پس در ادامه با ما همراه باشید پس از دیدن یک میان برنامه ....

 

آنونس :

انتخابات در ایران به چه سویی می رود ؟

آیا خبرگان آتی می تواند همچنان حامی رهبر ایران باقی بماند؟

آیا  مجلس دهم میتواند مسایلی مثله حصر سران (فتنه) و جنبش سبز را رفع میکند ؟

 و ... و...

امشب ساعت فلان با فلان برنامه به این سئوالات پاسخ میدهیم .

 

استودیو:

 

خب به استودیو باز میگردیم و با شما هستیم ، عرض میکردیم که اگر به لیست ما رای بدهید چه می شود و چه ها که نمی شود ببینید ما شبکه ای هستیم که مستقل کار میکنیم !

 

 مثله دیگر شبکه های ماهواره ای سخیف لس آنجلسی برایتان برنامه تله تان نمیگذاریم تا پول جمع کنیم ما یک شبکه حرفه ای منطبق بر آخرین متد سیاست گذاری اقتصادی و سیاسی در حوزه رسانه هستیم پس تبلیغات نمی کنیم بدنبال گداییِ بودجه نیستیم و از همه مهمتر با شما صادق هستیم!گواه به صداقت ما که بهتان بگوییم مثلا یکی از راه های کسب در آمد و تامین بودجه ما همین ارائه لیست انتخاباتی و تلاش برای سرکار آوردن یک جناح خاص در خبرگان و مجلس آینده ایران است.

 

  اما هر تلاشی یک ما به ازا دارد ، ما در ازای این تلاش و خط دهی به مسیر انتخاب مردم در ایران بودجه سلطنتی خود از درگاه و برگاه ملکه را افزایش میدهیم این یک معامله منطبق بر صداقت ، اصالت و اصول حرفه ایه امپراطوری رسانه های ماست .ببینید ما چقدر رو بازی میکنیم با شما همراهان همیشگی بی بی سی فارسی آیا باز هم به صداقت ما ایمان ندارید ؟!...

 

 تا بخش بعدی خبر و تحلیل 60 دقیقه فعلا خدانگهدار

کات... "رزیتا لطفی:"  دست شما دردنکنه ، عوامل خسته نباشن...

 

و اما اینجا ایران است :

 

سه روز پیش رهبر معظم انقلاب در دیدار پرشور مردم آذربایجان با ایشان:

 دشمن الان بر روی مجلس خبرگان حساس است؛ رادیوی انگلیسی دارد به مردم ایران، مردم تهران دستورالعمل می‌دهد که به فلانی رأی بدهید، به فلانی رأی ندهید؛ معنایش چیست؟

 انگلیسی‌ها دلشان برای دخالت کردن در ایران تنگ شده است، اینکه تاکید داریم مردم، با بصیرت، با آگاهی، با دانایی‌ وارد بشوند به خاطر این است که بدانند دشمن چه می‌خواهد.

 وقتی شما دانستید دشمن چه می‌خواهد عکس آن عمل خواهید کرد...
اما دلیل این تأکیدات و هشدارهای رهبری درباره‌ی انتخابات مجلس خبرگان و ضرورت حضور با بصیرت مردم در این عرصه چیست؟ با نگاهی به بیانات رهبر انقلاب می‌توان پاسخی روشن به این پرسش داد. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای این انتخابات را «مهم‌ترین و حساس‌ترین انتخابات کشور» دانسته‌اند: «اهمیت انتخابات خبرگان - که شاید هیچ کدام از انتخابات‌های کشور به این درجه‌ی از اهمیت و حساسیت نباشد- در این است که با این انتخابات، مردم افراد خبره‌ی مورد اعتماد خودشان را انتخاب می‌کنند تا اینها آماده‌ی به کار باشند برای لحظه‌ی حساس فقدان رهبری در کشور.»(۱۳۸۵/۰۸/۰۲) رهبری «کلیددارِ حرکت انقلاب» است: «کسی را شما می‌خواهید برای مجلس خبرگان انتخاب بکنید که در واقع، او رهبر را انتخاب خواهد کرد که کلید حرکت انقلاب در دست او است؛ این خیلی اهمّیّت دارد.»(۱۳۹۴/۱۰/۱۹) و همچنین «[مجلس خبرگان] بایستی مراقبت کند که شرایط در کسی که علم و عمل و تدبیر و وجود شرایط در او را تشخیص داده است، حفظ شود.»(۱۳۷۷/۰۸/۰۸)
 
بنابراین اگر نمایندگان مجلس خبرگان «مردمی باشند دلبسته‌ی به انقلاب، دلباخته‌ی ملّت، آگاه از توطئه‌های دشمن، ایستاده و پایدار در مقابل دشمن یک‌جور عمل می‌کنند، اگر خدای نکرده این چیزها نباشد، جور دیگری عمل می‌کنند.»(۱۳۹۴/۱۱/۲۸)
 
رهبر انقلاب معیارها و شاخص‌های دیگری را نیز برای رأی دادن در انتخابات خبرگان برشمرده و مردم را به عمل در این عرصه براساس «بصیرت» فراخوانده‌اند: «ملت در انتخاب خبرگان، باید با بصیرت عمل کند. چشم‌هایتان را باز کنید، از خدا مدد بخواهید و ببینید که چه کسانی را انتخاب می‌کنید... افراد عالم، انقلابی و کسانی را که تجربه‌ی سال‌های گذشته نشان داده است که در خط درست حرکت کرده‌اند و راه درست را شناخته‌اند، انتخاب کنید. این، چیز خیلی مهمی است.»(۱۳۶۹/۰۶/۲۱)
 
*سکینه الهی در دل‌های مؤمنین
 
و اینگونه است که با انتخاب نمایندگانی با تقوا و انقلابی «آمادگی و استقلال فکری» مجلس خبرگان موجب سرازیر شدن «سکینه‌ی الهی» به جامعه می‌شود: «وقتی این مجلس تشکیل می‌شود و آمادگی خود و استقلال فکری خود و آگاهی خود را نشان می‌دهد، این موجب سکینه و آرامش در دل‌های مؤمنین می‌شود؛ در واقع این سکینه‌ی الهی، سَرریز می‌شود از این مجلس به داخل جامعه.»(۱۳۹۴/۰۶/۱۲)

 

و تمام.... این یعنی باطل السحر یک " دستور انگلیسی "


/انتهای پیام/
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *