بزرگداشت به معنای پایان کار بزرگان دوبله نیست/"تبار موسیقی"اثری ماندگار می‌شود

8:23 - 12 مرداد 1394
کد خبر: ۶۳۹۵۲
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
خبرگزاری میزان: کارگردان نمایش‌های رادیویی گفت: برگزاری مراسم هایی با نام بزرگداشت به معنای پایان کار بزرگان هنر دوبله نیست و باید بیشتر قدر آنها را دانست.
صدرالدین شجره  بازیگر و کارگردان نمایش‌های رادیویی  با اشاره به جایگاه "پرویز بهرام" این هنرمند بزرگ و صاحب سبک دوبله ایران،در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون گفت: استاد "پرویز بهرام"از بزرگان هنر ایران است و در دوبله  صاحب سبکی ماندگار و سال های زیادی برای این هنر زحمت کشیده است.

وی با اشاره به برگزاری مراسم بزرگداشت برای بزرگان هنر دوبله افزود: برگزاری چنین مراسم‌هایی به معنای پایان کار آنها نیست،این جشن‌ها یادآور سال‌ها تلاش بی وقفه آنان در عرصه دوبله بوده و من زمانی که وی در رادیو فعال بودند سعی خود را کردم تا از این استاد بزرگ بیاموزم.

شجره درباره فعالیت اخیر رادیویی خود تصریح کرد: نمایشی 30قسمتی با نام "تبار موسیقی" را کارگردانی کردم که چند روزی است که روی آنتن رفته و به زندگی بزرگان موسیقی می پردازد.

این کارگردان نمایش های رادیویی با اشاره به موضوع این اثر اظهارداشت: "تبار موسیقی" خاندان موسیقی ایران را بررسی می کند و درباره کهن ترین آثار به بحث خواهد نشست.

وی ادامه داد: این اثر جزء طولانی ترین کارهایی بود که من در طی این چند ماه گذشته کارگردانی کردم و فکر می کنم نمایشی ماندگار شود.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *