آئین‌­نامه امور مترجمان رسمی در حال بررسی و تدوین نهایی است

9:17 - 18 خرداد 1398
کد خبر: ۵۲۳۴۶۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
معاون حقوقی قوه قضاییه با بیان اینکه آئین­‌نامه ساماندهی اسناد و مدارک قوه قضاییه نیازمند اصلاحات است گفت: البته به زودی آئین‌نامه امور مترجمان رسمی به حوزه ریاست قوه قضاییه ارسال خواهد شد.

آئین‌­نامه امور مترجمان رسمی در حال بررسی و تدوین نهایی استبه گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی معاونت حقوقی قوه قضائیه، حجت الاسلام و المسلمین محمد مصدق معاون حقوقی قوه قضاییه با حضور در اداره کل اسناد و امور مترجمان رسمی قوه قضائیه، از بخش ­های مختلف این اداره کل شامل اداره تأیید اسناد ترجمه شده، اداره رسیدگی به تخلفات مترجمان رسمی، اداره مترجمان رسمی، اداره ترجمه دولتی اداره بایگانی و آرشیو الکترونیک و اداره ثبت و حفظ اسناد تاریخی (مهم و ملی) و انجام فعالیت­‌های آن بازدید کرد.

معاون حقوقی قوه قضائیه در جریان این بازدید در خصوص « آیین­‌نامه ساماندهی اسناد و مدارک قوه قضاییه» گفت: پیش­نویس این آیین­‌نامه که پیش از این در معاونت حقوقی با همکاری مراجع ذیربط تدوین شده بود، نیازمند اصلاحاتی است و انتظار می­‌رود با برگزاری جلسات کارشناسی و تدوین نهایی به حوزه ریاست قوه قضائیه ارسال شود.

مصدق خاطرنشان کرد: آیین‌­نامه امور مترجمان رسمی نیز در حال بررسی و تدوین نهایی در معاونت است و به زودی جهت تصویب به حوزه ریاست قوه قضائیه ارسال خواهد شد.

شایان ذکر است پیش از این نیز معاون حقوقی قوه قضائیه از ادارات کل تدوین لوایح و مقررات قضایی، اداره کل حقوقی، اداره کل حوزه معاونت و اداره تنقیح قوانین و مقررات قضایی بازدید کرده بود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *