11:40
24 آذر 1404
کد خبر: ۴۸۷۲۱۳۷

ضرورت نگاه راهبردی ایران به بازار آفریقا در نقشه جدید تجارت خارجی

ضرورت نگاه راهبردی ایران به بازار آفریقا در نقشه جدید تجارت خارجی
رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و آفریقا با اشاره به شکاف میان ظرفیت‌های تولیدی و بازار‌های هدف، اظهار کرد: با توجه به جمعیت و حجم واردات قاره آفریقا، این منطقه باید به‌عنوان بازار آینده تجارت خارجی ایران مورد توجه جدی قرار گیرد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *