اعضای شعب ۱۵ گانه مجلس دوازدهم انتخاب شدند

16:51 - 07 خرداد 1403
کد خبر: ۴۷۷۵۴۸۲
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
اعضای شعب ۱۵ گانه مجلس دوازدهم انتخاب شدند
اعضای شعب ۱۵گانه مجلس دوازهم اسلامی جهت بررسی اعتبارنامه منتخبان مجلس دوازدهم انتخاب شدند.

خبرگزاری میزان - علاءالدین بروجردی، رئیس سنی مجلس دوازدهم در صحن علنی امروز وظایف اعضای شعب ۱۵گانه مجلس دوازدهم را تشریح کرد و گفت: این شعب وظیفه بررسی اعتبارنامه منتخبان جدید مجلس را بر عهده دارند.

وی افزود: بر اساس آیین‌نامه داخلی مجلس، پس از انجام مراسم تحلیف در اولین جلسه علنی خود، منتخبان به حکم قرعه به طور مساوی به ۱۵ شعبه تقسیم شدند و افراد باقیمانده به ترتیب از شعبه اول به بعد، یک به یک به شعب افزوده شدند.

رئیس سنی مجلس با بیان اینکه هر شعبه دارای یک رئیس، ۲ نایب رئیس، یک سخنگو و ۲ دبیر خواهد بود و به طور میانگین ۱۸ عضو خواهد داشت، گفت:  بر اساس آیین‌نامه داخلی مجلس، هر یک از شعب برای تمام دوره نمایندگی رسمیت دارند و وظیفه و اختیارات آن‌ها رسیدگی به اعتبارنامه‌ها، تعیین اعضای کمیسیون تحقیق، تعیین اعضای کمیسیون تدوین آیین‌نامه داخلی و بررسی و تشخیص صلاحیت نامزد‌های عضویت در کمیسیون‌های تخصصی مجلس است.

امروز پس از تجدید میثاق منتخبان مجلس دوازدهم با بنیان‌گذار انقلاب و زیارت مرقد مطهر امام خمینی (ره)، اعضای شعب ۱۵گانه مجلس دوازهم اسلامی جهت بررسی اعتبارنامه منتخبان مجلس دوازدهم انتخاب شدند. اسامی اعضای شعب ۱۵گانه به شرح زیر است:

بیاتی رئیس شعبه یکم مجلس شد

ولی الله بیاتی به عنوان رئیس و همچنین عبدالکریم هاشمی نخل ابراهیمی و علی خزایی به عنوان نواب اول و دوم هیئت رئیسه شعبه یک انتخاب شدند.

حبیب قاسمی و محمد معتمدی‌زاده و نیز به عنوان دبیران اول و دوم و رضا حاجی پور به عنوان سخنگوی شعبه یکم انتخاب شدند.

عثمان سالاری به عنوان عضو کمیسیون تحقیق محمد رشیدی به عنوان عضو کمیسیون آیین‌نامه داخلی مجلس از سوی شعبه یکم تعیین شدند.

شریعتی رئیس شعبه ۲ مجلس شد

مالک شریعتی نیاسر به عنوان رئیس و همچنین فرهاد بشیری و جبار کوچکی‌نژاد به عنوان نواب اول و دوم هیئت رئیسه شعبه دو انتخاب شدند.

سید اسماعیل حسینی و سالار مرادی نیز به عنوان دبیران اول و دوم و سید محمد سادات ابراهیمی به عنوان سخنگوی شعبه دو انتخاب شدند.

محسن بیگلری به عنوان عضو اصلی و سالار ولایتمدار (آبنوش) عضو علی‌البدل کمیسیون تحقیق و محسن زنگنه به عنوان عضو کمیسیون آیین‌نامه داخلی مجلس از سوی شعبه دو تعیین شدند.

ابراهیم عزیزی رئیس شعبه ۳ مجلس شد

 ابراهیم عزیزی به عنوان رئیس و همچنین فتح الله توسلی و فاطمه محمدبیگی به عنوان نواب اول و دوم هیئت رئیسه شعبه ۳ انتخاب شدند.

محمد خوش سیما و حمیدرضا عزیزی فارسانی نیز به عنوان دبیران اول و دوم و احسان عظیمی راد به عنوان سخنگوی شعبه ۳  انتخاب شدند.

فتح الله توسلی به عنوان عضو کمیسیون تحقیق و اردوان اکبرپور به عنوان عضو علی البدل، و همچنین به احد آزادی خواه عنوان عضو کمیسیون آیین‌نامه داخلی مجلس از سوی شعبه ۳ تعیین شدند.

 تاجگردون رئیس شعبه ۴ مجلس شد

غلامرضا تاجگردون به عنوان رئیس و همچنین غلامحسین زارعی و محمد کعب عمیر به عنوان نواب اول و دوم هیئت رئیسه شعبه ۴ انتخاب شدند.

زینب قیصری و محمدحسین محمدی نیز به عنوان دبیران اول و دوم و رضا جباری به عنوان سخنگوی شعبه ۴ انتخاب شدند.

سیدسلمان ذاکر به عنوان عضو کمیسیون تحقیق و یاسر سلیمانی به عنوان عضو علی‌البدل این کمیسیون و محمدمهدی مفتح به عنوان عضو کمیسیون تدوین آیین‌نامه داخلی مجلس از سوی شعبه ۴ تعیین شدند.

 باقرزاده رئیس شعبه ۵ مجلس شد

 علی اصغر باقرزاده به عنوان رئیس و همچنین امید کریمیان و سلام ستوده به عنوان نواب اول و دوم هیئت رئیسه شعبه ۵ انتخاب شدند.

بهشید برخوردار و منصور علیمردانی نیز به عنوان دبیران اول و دوم و رحمت الله نوروزی به عنوان سخنگوی شعبه ۵ انتخاب شدند.

فرشاد ابراهیم پور نورآبادی به عنوان عضو اصلی کمیسیون تحقیق، منصور علیمردانی به عنوان عضو علی البدل این کمیسیون و محمدمهدی شهریاری به عنوان عضو کمیسیون آیین‌نامه داخلی مجلس از سوی شعبه ۵ تعیین شدند.

جواد نیک بین رئیس شعبه ۶ مجلس شد

 جواد نیک بین به عنوان رئیس و همچنین هاشم خنفری پور جعفری و حامد یزدیان به عنوان نواب اول و دوم هیئت رئیسه شعبه ششم انتخاب شدند.

امیر حیات مقدم و عبدالغفور امان زاده نیز به عنوان دبیران اول و دوم و کمال حسین پور به عنوان سخنگوی شعبه ششم انتخاب شدند.

سید روح الله موسوی بیدلی به عنوان عضو کمیسیون تحقیق و علیرضا عباسی - عضو علی البدل- و محمدتقی نقدعلی به عنوان عضو کمیسیون آیین‌نامه داخلی مجلس از سوی شعبه ششم تعیین شدند.

 شهریاری رئیس شعبه ۷ مجلس شد

حسینعلی شهریاری به عنوان رئیس و همچنین مسلم صالحی و سید جمال موسوی به عنوان نواب اول و دوم هیئت رئیسه شعبه ۷ انتخاب شدند.

میثم ظهوریان ابوترابی و اسدالله چراغی نیز به عنوان دبیران اول و دوم و سمیه رفیعی به عنوان سخنگوی شعبه ۷ انتخاب شدند.

امیرحسین ثابتی منفرد به عنوان عضو کمیسیون تحقیق و احمد عجم به عنوان عضو علی‌البدل این کمیسیون و بیژن نوباوه به عنوان عضو کمیسیون تدوین آیین‌نامه داخلی مجلس از سوی شعبه ۷ تعیین شدند.

 نبویان رئیس شعبه ۸ مجلس شد

سیدمحمود نبویان، به عنوان رئیس و همچنین سیدجواد حسینی کیا و پیمان فلسفی به عنوان نواب اول و دوم هیئت رئیسه شعبه هشتم انتخاب شدند.

بهروز محبی نجم آبادی و ابوالفضل زهره وند و نیز به عنوان دبیران اول و دوم و محمد امیر به عنوان سخنگوی شعبه هشتم انتخاب شدند.

همچنین رضا تقی‌پور به عنوان عضو کمیسیون تحقیق و ابوالفضل زهره وند به عنوان عضو علی البدل و محسن فتحی به عنوان عضوکمیسیون آیین‌نامه داخلی مجلس از سوی شعبه هشتم تعیین شدند.

پژمانفر رئیس شعبه ۹ مجلس شد

نصرالله پژمانفر به عنوان رئیس و همچنین مهرداد گودرزوند چگینی ورمضان رحیمی دشت‌لوئی به عنوان نواب اول و دوم هیئت رئیسه شعبه ۹ انتخاب شدند.

سعید رحمت زاده پشتیری و حسین عبدلی نیز به عنوان دبیران اول و دوم و سید محمد پاک مهر به عنوان سخنگوی شعبه ۹  انتخاب شدند.

عبدالحسین روح الامین نجف آبادی به عنوان عضو اصلی و محمد موحد عضو علی‌البدل کمیسیون تحقیق و علی نیکزاد ثمرین به عنوان عضو کمیسیون آیین‌نامه داخلی مجلس از سوی شعبه ۹ تعیین شدند.

رضایی کوچی رئیس شعبه ۱۰ مجلس شد

محمدرضا رضایی کوچی به عنوان رئیس و زهرا سعیدی و حاکم ممکان به عنوان نواب اول و دوم هیئت رئیسه شعبه ۱۰ انتخاب شدند.

عباس قدرتی و جمشید قائم مقام نیز به عنوان دبیران اول و دوم و مصطفی پوردهقان به عنوان سخنگوی شعبه ۱۰ انتخاب شدند.

احمد جباری به عنوان عضو کمیسیون تحقیق و علیرضا زندیان به عنوان عضو علی البدل، و همچنین به سید فرید موسوی عضو کمیسیون آیین‌نامه داخلی مجلس از سوی شعبه ۱۰ تعیین شدند.

 قشقاوی رئیس شعبه ۱۱ مجلس شد

حسن قشقاوی به عنوان رئیس و همچنین رحیم کریمی و شارلی انویه تکیه به عنوان نواب اول و دوم هیئت رئیسه شعبه ۱۱ انتخاب شدند.

نادرقلی ابراهیمی و علی کرد نیز به عنوان دبیران اول و دوم و الهام آزاد به عنوان سخنگوی شعبه ۱۱ انتخاب شدند.

احمد انارکی محمدی به عنوان عضو کمیسیون تحقیق و الهام آزاد به عنوان عضو علی‌البدل این کمیسیون و علیرضا سلیمی به عنوان عضو کمیسیون تدوین آیین‌نامه داخلی مجلس از سوی شعبه ۱۱ تعیین شدند.

نوری رئیس شعبه ۱۲ مجلس شد

 غلامرضا نوری قزلجه به عنوان رئیس و همچنین فرهاد طهماسبی و فاطمه مقصودی به عنوان نواب اول و دوم هیئت رئیسه شعبه دوازدهم انتخاب شدند.

محمد بهرامی و مریم عبداللهی نیز به عنوان دبیران اول و دوم و فرامز شاهسواری به عنوان سخنگوی شعبه دوازدهم انتخاب شدند.

حسین‌زاده به عنوان عضو کمیسیون تحقیق و احمد فاطمی به عنوان عضو علی البدل و محمد قسیم عثمانی به عنوان عضو کمیسیون آیین‌نامه داخلی مجلس از سوی شعبه دوازدهم تعیین شدند.

قوامی رئیس شعبه ۱۳ مجلس شد

هادی قوامی به عنوان رئیس و همچنین سارا فلاحی وعلیرضا نثاری به عنوان نواب اول و دوم هیئت رئیسه شعبه ۱۳ انتخاب شدند.

غلامرضا نویدی و احمد بیوته نیز به عنوان دبیران اول و دوم و محمد سبزی به عنوان سخنگوی شعبه انتخاب شدند.

هادی هاشمی نیا به عنوان عضو اصلی و احمد بیوته عضو علی البدل کمیسیون تحقیق و مهدی طغیانی به عنوان عضوکمیسیون آیین‌نامه داخلی مجلس از سوی شعبه ۱۳ تعیین شدند.

سیدشمس الدین حسینی رئیس شعبه ۱۴ مجلس شد

سیدموسی موسوی و محمدجواد عسکری به عنوان نواب اول و دوم هیئت رئیسه شعبه ۱۴ انتخاب شدند.

محمدمهدی فروردین و علی جعفری آذر نیز به عنوان دبیران اول و دوم و عباس مقتدایی به عنوان سخنگوی شعبه ۱۴ انتخاب شدند.

محمدرضا احمدی سنگر به عنوان عضو اصلی کمیسیون تحقیق، رضا علیزاده نماینده ورزقان به عنوان عضو علی البدل این کمیسیون و علی خضریان به عنوان عضو کمیسیون آیین‌نامه داخلی مجلس از سوی شعبه ۱۴ تعیین شدند.

منادی سفیدان رئیس شعبه ۱۵ مجلس شد

علیرضا منادی سفیدان به عنوان رئیس و همچنین رحمدل بامری و علی آذری به عنوان نواب اول و دوم هیئت رئیسه شعبه ۱۵ انتخاب شدند.

علی کشوری و عمران عباسی نیز به عنوان دبیران اول و دوم و اسحاقی به عنوان سخنگوی شعبه ۱۵ انتخاب شدند.

علی آذری به عنوان عضو اصلی کمیسیون تحقیق، حمید رسایی به عنوان عضو علی البدل این کمیسیون و عباس پاپی زاده بالنگان به عنوان عضو کمیسیون آیین‌نامه داخلی مجلس از سوی شعبه ۱۵ تعیین شدند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *