حضور قهرمانان شاخص کشتی جهان در مسابقات پان آمریکن

9:21 - 25 مهر 1402
کد خبر: ۴۷۳۹۶۰۶
حضور قهرمانان شاخص کشتی جهان در مسابقات پان آمریکن
تیم‌های کشتی آمریکا با ۲ قهرمان المپیک در بازی‌های پان آمریکن شرکت خواهند کرد.

خبرگزاری میزان - نوزدهمین دوره بازی‌های پان آمریکن در حالی در سانتیاگو شیلی برگزار می‌شود که آمریکایی‌ها با ۲ کشتی‌گیر نامدار و قهرمان المپیک خود در این رقابت‌ها حاضر خواهند شد.

هلن مرولیس، قهرمان و نفر سوم المپیک و دارنده ۳ مدال طلا، ۲ نقره و ۲ برنز کشتی زنان جهان به همراه کایل اسنایدر، قهرمان و نایب قهرمان المپیک و دارنده ۳ مدال طلا، ۲ نقره و ۲ برنز کشتی آزاد جهان در ترکیب تیم کشتی ایالات متحده به مصاف حریفان خواهند رفت.

مرولیس و اسنایدر که هر دو در رقابت‌های جهانی ۲۰۲۳ صربستان به مدال برنز رسیدند انگیزه‌های فراوانی دارند تا بار دیگر صاحب مدال طلای بازی‌های پان آمریکن شوند.

بازی‌های پان آمریکن بزرگترین رویداد ورزشی قاره آمریکا است که بیش از ۶۸۰۰ ورزشکار از ۴۱ کشور در ۴۶ رشته ورزشی طی ۱۷ روز با هم رقابت خواهند کرد.

تیم ایالات متحده آمریکا ۶۳۱ ورزشکار را به شیلی می‌فرستد که مرولیس و اسنایدر دو قهرمان المپیک از میان ۱۳ قهرمان دیگر المپیک هستند که نمایندگان ایالات متحده در این بازی‌ها خواهند بود.

این دوره از بازی‌های پان آمریکن برای کشور شیلی بسیار با اهمیت و قابل توجه است، زیرا برای اولین بار میزبان این رویداد خواهند بود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *