گفت‌وگو|

حبیب‌آبادی: رکوردهای رقبا پس از ۴ سال غیبت‌مان شگفت‌انگیز بود/ به مسابقات اسکیت فرانسه خواهیم رفت

9:45 - 14 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۶۱۲۰
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
حبیب‌آبادی: رکوردهای رقبا پس از ۴ سال غیبت‌مان شگفت‌انگیز بود/ به مسابقات اسکیت فرانسه خواهیم رفت
سرمربی تیم ملی اسکیت فری‌استایل گفت: هدف اصلی از اعزام به مسابقات کاپ جهانی آنست که بازیکنان بتوانند در بازی‌های آسیایی بهترین عملکردشان را ثبت کنند.  

خبرگزاری میزان - تیم ملی اسکیت فری استایل با هدف آمادگی برای حضور قدرتمند در بازی‌های آسیایی هانگژو ۲۰۲۲ با ۷ بازیکن دختر و پسر در مسابقات کاپ جهانی ۲۰۲۳ در ایتالیا شرکت کرد و در پایان اسکیت‌بازان ایرانی با نمایشی درخشان و کسب ۴ مدال طلا یک نقره و ۲ برنز به کار خود در این رقابت‌ها پایان دادند. 

در کنار نمایش قابل قبول ملی پوشان اسکیت فری‌استایل در کاپ جهانی قطعا مهم‌ترین اتفاق رکوردشکنی یک دختر ایرانی بود.

رومینا سرلک موفق شد با ثبت زمان ۴ دقیقه و ۷ صدم ثانیه رکورد جهانی ماده اسپید اسلالوم در رده سنی زیر ۱۹ سال را به نام خودش ثبت کند.

علاوه بر مدال طلای رومینا سالک، سبحان خسروانی در بخش زیر ۱۹ سال مردان، رضا لسانی و مژده شعبانی هم در رده سنی بزرگسالان به مدال طلا رسیدند تا تیم ایران با کسب ۷ مدال رنگارنگ امید‌ها برای درخشش اسکیت‌بازان کشورمان در بازی‌های آسیایی را پررنگ‌تر دارد.

احسان حبیب‌آبادی، سرمربی تیم ملی اسکیت فری‌استایل در گفت‌وگو با میزان، درباره سطح کیفی کاپ آزاد جهانی در ایتالیا، اظهار داشت: مسابقات ایتالیا که در آن شرکت کردیم به اصطلاح به رقابت‌های ۳ مانع معروف است که یکی از بالاترین سطح‌های مسابقات فری‌استایل در جهان به شمار می‌ورد. در این رقابت‌ها ۲۱ کشور صاحب سبک و قدرتمند در بخش فری‌استایل حضور داشتند.

وی افزود: رقبای ما در بخش دختران نسبت به ۳-۴ سالی که به مسابقات نرفته بودیم، شگفت‌انگیز ظاهر شدند و رکورد‌هایی نزدیک به قهرمان‌های جهان ثبت کردند. در بخش دختران ۳ بازیکن داشتیم. در بخش زیر ۱۹ سال پسران هم رقبای بسیار سرسختی داشتیم، اما با کمک خدا و دعای خیر مردم توانستیم در فینال هم برنده باشیم. 

سرمربی تیم ملی اسکیت فری‌استایل درخصوص هدف از شرکت در این مسابقات برون مرزی، گفت: هدف اصلی فدراسیون اسکیت و کمیته ملی المپیک از اعزام ورزشکاران به مسابقات کاپ جهانی در ایتالیا آنست که بازیکنان ملی‌پوش بتوانند در بازی‌های آسیایی هانگژو بهترین عملکردشان را ثبت کنند. 

حبیب‌آبادی در پایان در مورد برنامه‌های پیش روز ملی‌پوشان فری‌استایل، خاطرنشان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های قبلی قرار بود در ۲ مسابقه برون مرزی شرکت کنیم که اولی در ایتالیا بود و بر اساس برنامه در یک مسابقه بین‌المللی دیگر در کشور فرانسه شرکت می‌کنیم. با تجربیاتی که از حضور در این مسابقات کسب می‌کنیم، ۱۰۰ درصد می‌توانیم در بازی‌های آسیایی موفق باشیم و برای مدال بجنگیم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *