گفت‌وگو|

نوری: ۲ عامل باعث شکست استقلال در دربی بزرگ پایتخت شد/ از حسینی انتظار چنین اشتباهاتی نداشتیم

1:10 - 11 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۵۷۲۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
تعداد نظرات: ۱ دیدگاه
نوری: ۲ عامل باعث شکست استقلال در دربی بزرگ پایتخت شد/ از حسینی انتظار چنین اشتباهاتی نداشتیم
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: بازی برد و باخت دارد و نباید با چنین اتفاقاتی فکر کنیم دنیا به آخر رسیده است.

محمد نوری در گفت‌وگو با میزان، در خصوص دیدار فینال جام حذفی میان استقلال و پرسپولیس که با برتری سرخ پوشان به پایان رسید اظهار داشت: به عوامل باشگاه پرسپولیس تبریک می‌گویم، همینطور به هواداران و علی‌الخصوص کادرفنی استقلال که با وجود تمام مشکلات ادامه دادند، خسته نباشد می‌گویم، اما نمی‌شود مقابل اراده سنگین فدراسیون برای زمین زدن استقلال ایستادگی کرد.

وی افزود: دربی صد و یکم از همه نظر زیبایی‌های خودش را داشت و ۲ تیم یک بازی جذاب و حساس را به نمایش گذاشتند. روی خوش فوتبال امروز نصیب استقلال و هوادارانش نشد و از این حیث همه‌ی ما هواداران واقعاً محزون هستیم، اما از حق نگذریم که بازیکنان ما تلاششان را کردند و در ادامه به دلیل ضعف بدنی بازی را واگزار کردند. تیم داوری در این بازی نمره قبولی نخواهد گرفت. خورشیدی و زاهدی‌فر داوران بدی نیستند، اما برای چنین بازی‌های بزرگی ساخته نشده‌اند.

*قهرمانی پرسپولیس را به تمام فدراسیون نشینان تبریک می‌گویم

پیشکسوت باشگاه استقلال در ادامه تصریح کرد: عوامل این شکست را به ۲ دسته تقسیم می‌کنم؛ در درجه نخست قهرمانی پرسپولیس در این بازی را به تمام فدراسیون نشینان تبریک می‌گویم، زیرا به هر حال در طی فصل تمام تلاششان را کردند تا ذره‌ای استرس و حاشیه وارد اردوگاه سرخ‌ها نشود. اصلا نمی‌خواهم این شکست را توجیه کنم، اما به هر حال ما ۳ جام (لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا) را به دلیل کارشکنی‌های یکسری افراد از دست دادیم. در درجه دوم ابتدا به بازیکنان خسته نباشید می‌گویم، اما در طول بازی عملکرد مناسبی نداشتند و همین امر باعث شد تا ما جام قهرمانی را راحت از دست بدهیم.

نوری ادامه داد: حسینی دروازه‌بان مطمئنی است، اما در این بازی در چند صحنه بی‌تجربی کرد و مخصوصاً روی گل دوم باعث شد تا یک گل سرنوشت ساز را به طور عجیب دریافت کنیم که این اشتباهات نباید از یک دروازه‌بان باتجربه رخ دهد. بازیکنان در وقت‌های اضافه کاملا مهار شدند و دیگر جانی برای دویدن نداشتند و مشخص بود که از پیش برای ۱۲۰ دقیقه کامل آماده نبوده‌اند.

*اخراج ساپینتو روی عملکرد بازیکنان تأثیر منفی گذاشت

نوری تصریح کرد: به ساپینتو نیز خسته نباشید می‌گویم و به او حق می‌دهم، زیرا نه‌ تنها برای تصاحب جام بلکه برای شکست دادن پرسپولیس انگیزه‌های بالایی داشت و طبیعی بود که آرامش کافی نداشته باشد، اما اینکه بعد از گل تساوی با یکسری حرکات از کنار زمین اخراج شد باعث شد در وقت‌های اضافه روی عملکرد بازیکنان تأثیر منفی بگذارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بازی برد و باخت دارد و نباید با چنین اتفاقاتی فکر کنیم دنیا به آخر رسیده، زیرا در گذشته همگی به یاد داریم که بار‌ها در جام حذفی پرسپولیس را شکست دادیم و باعث حذف آن‌ها از گردونه جام شدیم. باید فصل بعد آماده شویم و با حفظ شاکله تیم و جذب چند بازیکن در خط هافبک برای رقابت‌های آینده آماده شویم. ساپینتو مربی زحمت کش و پر جنب و جوشی است و امیدوارم باز هم در کادرفنی استقلال حضور داشته باشد.

انتهای پیام/


فرید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
0
0
حسینی در حد اندازه لیگ دسته 3 هم ظاهر نشد
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *