فرآیند معرفی نیرو‌های ذخیره آزمون استخدامی نیروی اداری سال ۱۴۰۰ قوه قضائیه آغاز شد

9:20 - 08 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۵۰۹۱
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
تعداد نظرات: ۲ دیدگاه
فرآیند معرفی نیرو‌های ذخیره آزمون استخدامی نیروی اداری سال ۱۴۰۰ قوه قضائیه آغاز شد
مدیرکل امور اداری و کارگزینی کارکنان اداری قوه قضائیه از آغاز فرآیند معرفی نیرو‌های ذخیره آزمون استخدامی نیروی اداری سال ۱۴۰۰ قوه قضائیه خبر داد.

خبرگزاری میزان- محسن برزوئی عنوان کرد: با عنایت به انجام فرآیند جذب و آغاز صدور ابلاغ به کارگیری پذیرفته شدگان اصلی آزمون نیروی اداری سال ۱۴۰۰ قوه قضائیه، فرآیند شناسایی و معرفی داوطلبین واجد شرایط قبولی به عنوان نیروی ذخیره (بر اساس نمرات مکتسبه در مراحل کتبی و مصاحبه در رشته محل انتخابی و سهمیه مربوطه) به دادگستری استان ها، از خرداد ماه سال جاری آغاز شده است.

 مدیرکل امور اداری و کارگزینی کارکنان اداری قوه قضائیه افزود: از معرفی شدگان حائز شرایط، جهت ارائه مدارک به منظور بررسی و تطبیق مدارک با اطلاعات ارائه شده اولیه، از سوی امور اداری دادگستری کل استان‌ها دعوت به عمل خواهد آمد.

برزوئی همچنین گفت: با ارسال و ابلاغ لیست واجدین شرایط به دادگستری‌های استان‌های سراسر کشور، به زودی متقاضیان جهت ارائه مدارک و تشکیل پرونده فراخوانده خواهند شد.
 
انتهای پیام/ 


علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۱
0
0
با سلام معاونت منابع انسانی قوه قضاییه لیست نفرات ذخیره ازمون کادر اداری ۱۴۰۰ را اگه به صورت لیستی اعلام میکرد خیلی خوب بود تاهمه داوطلبین از سردرگمی استرس خلاص میشدند چون واقعا یکساله همه دارند انتظار میکشند ممنون که به گوش مسولان این موضوع را برسانید
مینا سادات
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
0
0
سلام من در ازمون کادر اداری قوه قضاییه قبول شدم متاسفانه به خاطر مشکلات در مصاحبه قبول نشدم و برای مصاحبه مجدد به تهران امدم و در اخر مصاحبه به من گفتن به عنوان ذخیره قبولی ولی این خبر در خرداد ماه سال جاری به دادگستری استان ها اعلام شده ولی هیچ خبری از دادگستری کل استان اصفهان که به عنوان ذخیره قبولی نیومده در صورتی که من برای اولین بار به گوشم خورده بود به عنوان ذخیره قبولی نکنه حقم پایمال بشه
باتشکر?
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *