طباطبایی: ۳ رویداد بزرگ کاراته در سال ۱۴۰۲ داریم

17:20 - 22 اسفند 1401
کد خبر: ۴۷۰۳۴۰۸
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
طباطبایی: ۳ رویداد بزرگ کاراته در سال ۱۴۰۲ داریم
رییس فدراسیون کاراته گفت: بعد از فوتبال، بیشترین جمعیت ساماندهی شده در بخش مردان را داریم.

خبرگزاری میزان - سیدحسن طباطبایی پس از انتخاب مجددش به عنوان رییس فدراسیون کاراته صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید.

*در حال حاضر مهم‌ترین مساله در فدراسیون کاراته مسابقات قهرمانی آسیا و پس از آن بازی‌های آسیایی هانگژو و بعد از آن هم رقابت‌های قهرمانی جهان است. امیدوارم بتوانیم مانند همیشه برای کاروان ایران مدال‌های خوشرنگی کسب کنیم.

*بعد از فوتبال، بیشترین جمعیت ساماندهی شده در بخش مردان را داریم. در بانوان نیز ما بیشترین جمعیت ورزشکار ساماندهی شده و همچنین ۳۰ هزار داور و ۸ هزار باشگاه در کشور داریم. وقتی جامعه وسیع است، تنوع افکار و تنوع صحبت‌ها و رویکرد‌ها وجود دارد. من فکر می‌کنم برای جامعه بزرگی مثل کاراته این یک ظرفیت و پتانسیل قوی است و امیدوارم با همدلی و رفاقت از همین امروز گام بزرگی را برای توسعه و رشد این رشته و آقایی آن در جهان ایجاد کنیم.

*یک کمپ بین المللی برای کاراته را در مجموعه ورزشی انقلاب داریم. در گام دوم چهار ساله مدیریت امیدوارم بتوانیم مجموعه‌ای در شان این رشته برای این خانواده ایجاد کنیم.

*در مورد انتخاب نواب رییس؟ برخی از موضوعات نیاز به بررسی مجدد داشت و بعد از ماه مبارک رمضان قرار است مجمعی داشته باشیم تا در آنجا با اعضای هیات‌های استانی و اعضا مجمع کار را انجام‌دهیم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *