رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

عناصر خارجی در عملیات‌های تروریستی اخیر "پاکستان" دست دارند

15:15 - 04 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۲۷۰۰
فرمانده ارتش پاکستان گفت: عناصر خارجی در عملیات‌های تروریستی اخیر به ویژه انفجار لاهور دست دارند.

به گزارش سرویس بین الملل قمرجاوید باجواه فرمانده ارتش پاکستان که سرپرستی اجلاس ویژه امنیتی را به عهده داشت گفت: عناصر خارجی در عملیات‌های تروریستی اخیر به ویژه انفجار لاهور دست دارند.

وی افزود: عملیات‌های تروریستی نمی‌تواند عزم ارتش پاکستان برای ادامه مبارزه با تروریسم را کم کند.

باجواه با حضور در لاهور مرکز ایالت پنجاب ضمن تشکیل اجلاس امنیتی از پیشرفت عملیات ارتش موسوم ردالفساد در نقاط مختلف ایالت پنجاب آگاهی پیدا کرد.

به گزارش دیلی اکسپرس، وی افزود: ارتش برای مبارزه با تروریسم در کنار پلیس و نیروهای امنیتی ایستاده است و مردم می‌توانند با ارائه اطلاعات درباره افراد مشکوک نقش خود را برای برقراری امنیت و جلوگیری از عناصر خارجی ایفا کنند.

قمر جاوید باجواه تأکید کرد: انفجارهای تروریستی همزمان در لاهور و کابل نشان می‌دهد تروریسم دشمن مشترک پاکستان و افغانستان است.

وی افزود: اگر عناصر خارجی همچنان از خاک افغانستان برای اقدام علیه سایر کشورها استفاده کنند نا‌امنی‌ها ادامه خواهد داشت و هر دو کشور آسیب می‌بینند.

باجواه تأکید کرد: ما موفق شده‌ایم که ارتباط بین طراحان عملیات‌های تروریستی و کسانی را که به شبه‌نظامیان کمک می‌کنند را قطع کنیم اما تأکید می‌کنم عناصر خارجی در عملیات‌های تروریستی اخیر دست دارند و باید نسبت به این زمینه هوشیار بود.

قمر جاوید باجواه گفت: پاکستان حاضر است برای پاکسازی مرز مشترک از تروریسم با افغانستان همکاری کند.

فرمانده ارتش پاکستان در سفر خود به لاهور از زخمی‌های انفجار تروریستی اخیر در این شهر عیادت به عمل آورد.

در انفجار تروریستی بازار میوه و تره‌بار لاهور که طالبان مسئولیت آن را به عهده گرفتند 9 پلیس و 26 نفر دیگر کشته همچنین 52 نفر زخمی شدند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *