رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

ضرورت نظارت مستمر دادستان‌ها در زمان اخذ آرای انتخابات

11:17 - 17 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۰۶۴۰۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
بدری با تاکید بر اینکه پیش بینی‌هایی صورت گرفته تا قضات در هر شهرستان نظارت‌های مستمری را در خلال اخذ آرا داشته باشند، گفت: دادستان‌ها موظف هستند خودشان به تخلفات رسیدگی کنند.
جعفر بدریبه گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، جعفر بدری رئیس‌ کل دادگستری استان لرستان صبح امروز در سومین جلسه ستاد پیشگیری و بررسی تخلفات انتخاباتی با اشاره به نقش موثر دستگاه قضایی در این زمینه اظهار کرد: عملکرد و نقش دستگاه قضایی در پیشگیری از تخلفات و جرائم انتخاباتی استان قوی بوده است لیکن نظارت خاصی نیز باید صورت پذیرد.

بدری با اشاره به اینکه هدف مردم این است که نامزد‌ها از تخصص خود برای پیشرفت آن منطقه استفاده کنند، گفت: بر این اساس مردم می‌بایست در انتخاب کاندید اصلح دقت لازم را داشته باشند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر فضای تشکل‌های سیاسی به ویژه در فضای مجازی به شکلی است که موضوع تهمت و افترا علیه یکدیگر وجود دارد، تصریح کرد: باید در مورد نظارت بر انتخابات به شکلی عمل کنیم که اذهان عمومی منحرف نشود. 

رئیس کل دادگستری لرستان با تاکید بر اینکه پیش بینی‌هایی صورت گرفته تا قضات در هر شهرستان نظارت‌های مستمری را در خلال اخذ آرا داشته باشند، بیان کرد: دادستان‌ها موظف هستند خودشان به تخلفات رسیدگی کنند.

رئیس کل دادگستری لرستان ادامه داد: ما کاری به وعده‌ها و جناح بندی‌ها و اینکه سلیقه سیاسی و سوابق سیاسی افراد چیست نداریم و هر ۶ نفر نامزد انتخابات ریاست جمهوری تایید شده اند. لذا ما وظیفه داریم فضا را برای همه این افراد فراهم کنیم تا تبلیغات خود را انجام دهند.

این مقام قضایی در پایان ابراز امیدواری کرد تا مردم با شوری وصف ناپذیر پای صندوق‌های رای حاضر شوند تا همگان بدانند ملت ایران همچنان یکپارچه مدافع نظام و عقاید دینی و اسلامی خود هستند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *