لزوم استحکام بنیان خانواده‌ها و وقوع ازدواج‌های بادوام

21:30 - 06 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۳۲۸۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
افلاکی با اشاره به کاهش آمار قریب 30 درصدی طلاق نسبت به سال گذشته بر اهتمام جدی کلیه متولیان امر و مسئولین ادارات در جهت استحکام بنیان خانواده‌ها و وقوع ازدواج‌های سالم و بادوام تاکید کرد.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان آذربایجان شرقی، جلسه ستاد پیشگیری از وقوع جرم دادگستری شهرستان جلفا با موضوع پیشگیری از وقوع طلاق با حضور رئیس دادگستری و دادستان جلفا، معاون سیاسی- اجتماعی فرماندار جلفا، معاون فرهنگی سازمان منطقه آزاد ارس و رؤسای ادارات مربوطه در محل دادگستری شهرستان جلفا برگزار شد.

جلیل افلاکی رئیس دادگستری شهرستان جلفا با اشاره به کاهش آمار قریب 30 درصدی طلاق نسبت به سال گذشته، اهتمام جدی کلیه متولیان امر و مسئولین ادارات را در جهت ایجاد زمینه استحکام بنیان خانواده‌ها و وقوع ازدواج‌های سالم و بادوام خواستار شد.

وی همچنین با اشاره به فرهنگ غنی ایرانی- اسلامی، مشکلات فعلی خانواده‌ها را فاصله گرفتن از مبانی دینی و متأثر شدن جامعه از فرهنگ غربی و فضاهای ناسالم مجازی دانسته و گفت: سالم سازی جامعه و ایجاد زمینه مناسب برای ازدواج جوانان بایستی مورد توجه قرار گیرد و پدیده طلاق، نتیجه ازواج‌های ناصحیح و یا عدم مهارت زوجین در روابط خانوادگی و زناشویی است که منجر به طلاق می‌شود و خود این موضوع، مشکلات زیادی را در جامعه به همراه دارد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *