قاطعیت، جدیت و سرعت در رسیدگی به پرونده‌ها، مطالبه مردمی از دستگاه قضایی

12:07 - 01 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۱۵۲۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
خسروی وفا گفت : قاطعیت، جدیت و سرعت در رسیدگی به پرونده ها مطالبه مردمی از دستگاه قضایی است.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی دادگستری استان اصفهان، احمد خسروی وفا رئیس کل دادگستری استان اصفهان در چهارمین نشست شورای مدیران قضایی دادگستری استان تأکید کرد: خدمت در نظامی که در رأس آن امام راحل(ره) است و با خون پاک شهدا پایه ریزی شده و بر رهبری و زعامت مقام معظم رهبری(مد ظله) استوار می باشد برای هر مدیر و مسئولی در کشور افتخاری بزرگ محسوب می شود و از این فرصت گرانبها باید بهترین و بیشترین بهره جویی شود و شایسته ترین خدمات به مردم آن ارائه شود.

وی تبعیض و کم کاری و بی اعتنایی به مشکلات مردم را در انجام وظایف جایز ندانست و بیان داشت: رویکرد و سیاست اصلی دستگاه قضایی استان همواره بر دارا بودن دادگستریهایی کارآمد، پویا، ‌با نشاط و پرتلاش و به دور از هر گونه گلایه و نارضایتی مردمی معطوف است.

این مقام قضایی در استان اصفهان با اشاره به اینکه کار اصلی و ذاتی قوه قضاییه صدور آراست گفت: مدیران قضایی در هر حوزه قضایی با بهره گیری از تمامی ظرفیتها بر اتقان و سرعت در صدور آراء نظارت داشته و بر جریان رسیدگی پرونده های قضایی مدیریت عالی اعمال کنند.

خسروی وفا همچنین بر بروز بودن و مجهز شدن دادگستریها به فناوری های لازم تأکید کرد و به کار گیری آن را در رسیدن به اهداف مؤثر و راهگشا دانست.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان در پایان در خصوص انتخابات پیش رو نیز گفت: رعایت سه اصل بی طرفی، قانونمداری و امانت داری نقشه راه دستگاه قضایی استان در تمامی انتخابات بوده و خواهد بود.

در پایان این نشست هر یک از رؤسا و دادستانهای حوزه های قضایی دادگستری کل استان به بیان نظرات و دیدگاه های خود پرداختند.

انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *