توزیع وسایل کمک توانبخشی در مرزها همزمان با اربعین حسینی/ استقرار فیزیوتراپ های بهزیستی در پشت مرزها

8:14 - 10 آبان 1395
کد خبر: ۲۳۸۸۶۲
معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی گفت: هم زمان با برگزاری مراسم اربعین حسینی در مرزها وسایل کمک توانبخشی اعم از ویلچر، عصا و واکر در اختیار معلولان و سالمندان قرار می گیرد.
حسین نحوی نژاد در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه گفت: سازمان بهزیستی امسال نیز همانند سنوات گذشته برنامه های ویژه ای برای معلولان، سالمندان، زنان باردار و کودکان در ایام اربعین حسینی دارد.

وی افزود: در این زمینه، سازمان بهزیستی بخش نامه هایی را به مرزهای کشور ابلاغ کرده است.

معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه " بهزیستی شهرستان ها موظف هستند خدماتی را اعم از توزیع وسایل کمک توانبخشی به معلولان، سالمندان، کودکان و زنان باردار ارائه دهند"، اظهارکرد: مقرر شده با گرفتن یک مدرک شناسایی از افراد، وسایل کمک توابخشی در اختیار اشخاص قرار گیرد.

نحوی نژاد با اشاره به مدت زمانی که وسایل کمک توانبخشی در اختیار افراد قرار می گیرد تصریح کرد: وسایل در پشت مرزها به افراد تحویل داده می شود و تا زمانی که آنها از سفر باز می گردند، وسایل کمک توانبخشی در اختیار آنها خواهد بود.

وی ادامه داد: زمان بازگشت زائران از سفر، وسایل کمک توانبخشی به نمایندگان سازمان بهزیستی کشور تحویل داده خواهد شد.

معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی از حضور فیزیوتراپ ها و روانپزشکان سازمان بهزیستی در مرزهای کشور خبرداد و خاطرنشان کرد: مددکاران سازمان بهزیستی، نیروهای فیزیوتراپ و روانپزشک سازمان به صورت شبانه روزی در مرزهای کشور حضور خواهند داشت و در صورت نیاز خدماتی را به زائران ارائه خواهند کرد.

نحوی نژاد از بازدید مسئولان سازمان بهزیستی کشور از مرزها طی روزهای آینده خبرداد و اذعان کرد: نمایندگان سازمان بهزیستی به منظور هماهنگی هر چه بیشتر با نیروهای سازمان در شهرهای مرزی کشور، بازدید هایی را از مرزها خواهند داشت.

وی با تاکید بر تامین هزینه های مورد نیاز جهت ارائه خدمات کمک توانبخشی به زائران بیان کرد: اعتبارات مورد نیاز برای تامین وسایل کمک توانبخشی تامین شده و از این بابت با مشکلی مواجه نخواهیم بود.

انتهای پیام/




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *