رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

دل خوش کردن به تک ستاره ها ما را به اهداف بزرگ نمی رساند/تعامل فدراسیون ها و نیروهای مسلح به بهترین شکل ممکن است

10:57 - 26 مرداد 1395
کد خبر: ۲۱۰۳۳۰
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
امیر مرتضی حسن پور گفت: اگر بنا باشد در رقابت های المپیک که بالاترین آوردگاه ورزشی جهان است، به آن چیزی که حق مردم ماست دست پیدا کنیم و در صحنه جهانی بزرگی کنیم، نیاز به برنامه ریزی وسیع و بلندمدت داریم و این برنامه ریزی باید حداقل ده ساله باشد.
برای بزرگی کردن در المپیک باید برنامه ریزی حداقل 10 ساله داشت/دل خوش کردن به تک ستاره ها ما را به اهداف بزرگ نمی رساند/تعامل فدراسیون ها و نیروهای مسلح به بهترین شکل ممکن استامیر مرتضی حسن پور مدیر تربیت بدنی نیروی زمینی ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی ، با اشاره به برگزاری رقابت های المپیک و نتایج بدست آمده توسط ورزشکاران کشورمان تا کنون اظهار کرد: نتایج کلی المپیک ریو از ابتدا قابل پیش بینی بود و از اول مشخص بود که احتمال مدال آوری ورزشکاران ایرانی تنها در رشته هایی مثل وزنه برداری، کشتی های فرنگی و آزاد و تکواندو است و از سایر رشته ها با توجه به زیر ساخت های ورزشی ما چندان انتظار مدال نمی رفت.

وی با بیان اینکه همه ورزشکاران ما تا کنون تلاش خود را کرده اند و شاهد کم کاری هیچ فردی تا امروز نبوده ایم گفت: خوشحالیم که هیچ یک از ورزشکاران ما با سهمیه گرفتن اقناع نشدند و نهایت تلاش خود را در مسابقات به کار بردند.

امیر حسن پور با تقدیر ویژه از زحمات و تلاش های تفتیان، حدادی و رجبی، سه ورزشکار ایران رشته دو و میدانی در رقابت های المپیک ریو خاطرنشان کرد: الهه احمدی به عنوان ورزشکار مجموعه نیروی زمینی و عضو تیم ملی تیراندازی، یکی از بهترین های تیراندازی دنیا در یکی دو سال اخیر بوده و من کاملا در جریان زحمات و سختی های ایشان در مسیر رسیدن به المپیک بودم.

وی با بیان اینکه فضایی مثل فضای المپیک که بهترین های دنیا با بهترین شرایطشان در آن آماده می شوند، بهترین آماده سازی را می طلبد گفت: علی رغم زحمات آقای هاشمی رئیس فدراسیون تیراندازی که می دانم تمام تلاششان را در مهیا کردن شرابط برای تیراندازان به کار بستند، باید بگویم که متاسفانه همه شرایط برای تیراندازان المپیکی ما میسر نشد؛ رقبای بچه های ما از بهترین امکانات استفاده می کردند و توانستند بهترین نتیجه ها را کسب کنند.

وی با بیان اینکه دل خوش کردن به تک ستاره ها و رشته هایی مثل کشتی، وزنه برداری و تکواندو نمی تواند ما را به هدف و سرمنزل مقصود برساند تاکید کرد: اگر بنا باشد در رقابت های المپیک که بالاترین آوردگاه ورزشی جهان است، به آن چیزی که حق مردم ماست دست پیدا کنیم و در صحنه جهانی بزرگی کنیم، نیاز به برنامه ریزی وسیع و بلندمدت داریم و این برنامه ریزی باید حداقل ده ساله باشد.

مدیر تربیت بدنی نیروی زمینی ارتش در بخش دیگری از صحبت های خود با بیان اینکه تعامل میان فدراسیون های ورزشی و نیروهای مسلح، امروز به بهترین شکل ممکن است اظهار کرد: هم اکنون از مجموع بچه هایی که برای تیم ملی بسکتبال و برای مسابقات کاپ آسیا حاضر می شوند، 4 نفر سرباز نیروی زمینی هستند.

امیر حسن پور ادامه داد: تنها مشکل ایجاد شده برای همان ورزشکارانی بود که کارت پایان خدمت آنها مسئله داشت که آن هم به شکرخدا حل شده است.

وی در پایان نیز خاطرنشان کرد: در این چند ساله ندیدم سرباز ورزشکاری برای انجام مسابقات یا برپایی اردو نیاز به خروج از کشور داشته باشد و در مسیر خروج وی از کشور مشکلی وجود پیش بیاید.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *